• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Nu stiu daca sa ma bucur sau nu....MW este intr-adevar un gentelman, jos palaria pentru el, dar in "tzigania" care exista in prezent in F1, un gentelman printre toti ceilalti, nu-si prea gaseste rostul. Intr-adevar, au fost prea multe erori, cam mari de multe ori de cand a preluat echipa de la Ron pentru o echipa mare ca si McLaren. Cu siguranta aceste decizii au venit ca urmare a gafelor de la Silverstone, circuitul de casa al celor de la McLaren, unde trebuia ca totul sa mearga struna....cel putin dpdv operational, strategii. Sincer mi-ar place sa revina Ron Dennis, cu toate ca mai greu, avand in vedere ca are o varsta. Poate ca actionarii s-au saturat de aceste greseli repetate si mai ales ca nu au mai avut o masina capabila de a castiga campionate inca de la inceput. We will see!!!
    Whitmarsh ar putea pierde postul de şef de echipă la McLaren
  • imi pare bine ca a castigat Alonso si nu iar Vettel.....Rusinica RBR cu ordinele de echipa!!! Englezii au facut-o de kko la proprii lor piloti. La McLaren, au uitat sa-i stranga piulita la Button, la Lewis, nu i-au pus suficienta benzina, iar la Force India, mecanicii i-au gresit pneurile.... Chiar ca toti englezii vor fi foarte suparati....si pe buna dreptate :|
    Alonso a câştigat Marele Premiu al Marii Britanii!
  • pana la urma pentru cursa de azi cum s-a stabilit?? Vor reveni la setarile de dinainte de calificarile de ieri? Sau pentru azi vor pleca toti cu setarile de motoare de 10% ca si ieri in calificari? Nu mai inteleg nimic....sincer. Ori e alba ori e neagra pt FIA Anyway, cei mai sifonati dupa aceasta modificarea cred ca daca ne raportam la varf, sunt McLaren :| Mai rau ca si ei stau Renault, chiar daca nu au luptat la varf, dar sa nu acceada nici unul din piloti in Q3 in 2011.....e o problema. Pe urma este mercedes. Singurii neafectati sunt se pare RBR si Ferrari care nu stiu in ce masura au utilizat blown-diffuserul, acesta fiind si motivul pentru care n-au pierdut mai nimic. Eu cred ca in cursa asta in calificari au fost aproape de RBR prin prisma faptului ca totusi RBR au pierdut ceva totusi prin blown-diffuser, nu ca a progresat Ferrari..acele 0.5s de care zicea Marko si Horner. Faptul ca McLaren, Mercedes si Renault au cazut foarte mult ca urmare a interzicerii remaparii motoarelor a deschis o portita pentru ieri in calificari pentru piloti de la echipe care oricum terminau cel mult in Q2.
    McLaren admite că este afectată sever de noul regulament
  • articolul....
    FEATURE: Williams Renault, parteneriatul care a scris istorie în F1
  • pana dupa cursa de la canada, mai toti aruncau cu pietre in Hamilton.....ma refer la fanii de F1 de pe AM. Acum foarte multi sunt de acord cu ceea ce spune Villeneuve. Intr-adevar, cand depasesti si mai ales lupti pentru titlu, lupti pentru victorii, evident ca atunci cand faci astfel de manevre, de cele mai multe ori iti iasa, atunci cand ai un nume mare, dar alteori nu-ti iasa. Astea sunt cursele, nimeni nu vrea sa scoata din cursa pe altul si mai ales pe el insusi. Trebuie sa-ti asumi riscuri.....asta mai ales daca vrei sa ajungi un campion mondial! Cat de Schumacher sau Senna sau oricare alt mare pilot ar fi fost, toti au facut erori, toti au acrosat in momentele in care incercau sa depaseasca.
    Villeneuve critică 'plictiseala' din Formula 1
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău