mog, citeste comentariul meu precedent. Doar sfarsitul. Este exact ce-mi explici tu un pic mai sus.Da , asa este, nu am nimic in comun cu mecanica subaru, Nu stiu cate modele sunt, nu stiu nimic practic, asa ca tine. Modelele care sunt cu cutie manuala. Cand pleci de pe loc cu ele, incep sa tremure .Exista o explicatie.Un solenoid din cutie trebuie schimbat. Ii zice "heavy duty ratio solenoid" . Eu nu stiu cum se schimba. Informeaza-te si spune-mi si mie. Asa ca fapt divers, nu ai fost curios sa vezi cum poti schimba cureaua de distributie la subarul tau? Sau poate este din modelele noi, cele cu lant de distributie?
Misha, asa este. Si noi ne-am contrat mult mai rau decat m-am contrat cu @mogSTI.Dar am devenit prieteni buni intre timp.Oare de ce? Cu cat am mai multe antrenamente , am invatzat un lucru foarte important : sometimes it is better to respond with no reaction .
@misha, STI-ul nou nu-mi place deloc.In primul rand, locul in care au montat turbina este total aiurea pentru o masina cu "all wheel symmetrical" .Este asezata imediat sub radiator.Si sunt destui bolovani pe drumuri.E de ajuns unul si gata cu turbina.Stiu romani care nu au nimic in comun cu mecanica auto.Dar oamenii astia iubesc STI. cu adevarat.Au masinile lor, si sunt pregatite de curse.O gramada de bani au bagat in masinile astea.Ce este de apreciat , este faptul ca stiu sa si le repare.Le-au invatzat de la cap la coada.Si-au desfacut motoarele si au schimbat totul in ele.Ei singuri. Eu le-am spus un singur lucru: modificati si baile de ulei, ca sa nu ramana motoarele fara ungere in timpul virajelor. Unul a ascultat, celalt nu.S-au dus la curse iar cel cu baia nemodificata si-a distrus motorul.
Nu pot sa spun care este mai fiabil.Depinde de fiecare. Sarbatori fericite, prietene!
Pentru cei care iubesc subaru cu adevarat, motorizarea de 1.6 nu exista. Cand spui Subaru,zici performantza .End of story. Robertino, @misha m-a caftit de nu m-am vazut. Nuca in perete? Ar fi fain sa iei o nuca din asta drept in muian.Cred 100% ca esti obisnuit cu nuci din astea. In your face, pal! Toti producatori fac compromisuri. Daca nu le fac, vor muri.
mog, nu esti fan subaru.Cine este cu adevarat si aude vorbindu-se de modelele alea din paleolitic, ar lasa totul de-o parte si ar intra in discutie.Tu stii ce e un adevarat STI ? Nu cel din ziua de azi , pe care poate sa-l conduca oricine. Sa simti cum ambreiajul iti "rupe"piciorul stang. Ala este STI. Surse credibile? Daca esti din Brasov, cauta-l pe Lucian Pescaru. A fost seful de service Subaru. Subaru evolueaza mult mai repede decat spui tu. Tu stii de ce exista muzee? Un fan Subaru STI stie sa umble in motorul ala. Stie cum sa-l modifice,stie o gramada. Nu se duce cu masina la mecanici.
Modelul asta nou? Lampile spate sunt mortale,botul masinii parca este un mitsi lancer. CVT pe o impreza? Really? Chestia aia din fotografia 12, stii ce este?
http://www.cars101.com/subwarr.html Garantie data de fabrica .
Misha, subaru cu motor de 1,6 l este o blesfamie.Eu am condus o impreza din aia.O singura data a fost de ajuns.
@vianu, tu ce crezi?
Mog, crede-ma, nu stii cam tot despre masina asta.Esti la al treilea subi, dar nu ai reparat nimic la ele.Nu le stii de la cap la coada.Vrei sa te intreb iarasi cum repari subi? Vrei sa discutam despre problemele lor? Sigur ca trebuie ca te voi pierde pe drum..Daca vrei, te pot invatza cum sa schimbi un kit de distributie de la subaru STI.......Nu s-a aprins inca beculetzul? No offence! Daca ai nevoie de sfaturi, ti le dau cu cea mai mare placere!
Misha, este regula: 2 litri turbo sau editia cu 2,2 l turbo. Astea sunt motoarele pe care le cauta cei care stiu ce inseamna Subaru STI. Misha, citeste printre randuri. Vrei sa-ti dai masina pe mana mea?
Ultimele comentarii
554 in total