• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kotegaeshi

  • Membru din 20.03.2016
  • Varsta 25
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 554 in total
  • Soro lume, vino sa vezi sarpele care masoara,de la cap la coada, 7 metri si de la coada la cap, 8 metri. Bravo Carbunov!
    Rivalul lui BMW X4 M40i este aici: Mercedes GLC 43 AMG Coupe accelerează de la 0-100 km/h la fel de repede, în 4.9 secunde
  • novox,ce este aia o "curba de cuplu"?Cat despre final. Ce dracu' vrei sa scrii? Bah, daca ai idei pe care vrei sa le citeasca toata lume, si nu esti in stare sa te exprimi, mai bine niei nicovala inbratze, si te lansezi pe orbita toiota! Sunt la fel de incoerent ca si maria ta!
    Honda Civic Type R și Volkswagen Golf GTI Clubsport se întrec într-o liniuță a orgoliilor
  • Iarasi ai gasit ceva pe net si ai facut un copy-paste.Tu nu ai in vocabularul tau asemenea termeni. Stii tu ceva, dar , practic , habar nu ai despre ce vorbesti. Ce este , bah, torsion bar? Este o bara care uneste ambele roti. Ai inteles? ESTE O SIMPLA BARA, CARE SE POATE TENSIONA in functie de cum este drumul. De aia ii zice semi-independenta. In opinia mea, termenul asta este cam impropriu. Punte rigida: rotile sunt fixate intre ele pin intermediul unei axe. Cand iei o curba, distanta dintre roti si caroserie se modifica. Intr-o parte ai distanta mai mica, iar in cealalta parte ai distanta mai mare. Mai pot spune ca masina este inclinata mai mult pe o parte. Suspensia independenta: rotile sunt fixate de sasiu prin diferite sisteme de brate , care permit unei roti sa se ridice sau sa coboare independent de cealalta roata.Drept urmare , in curbe , masina nu se inclina(decat foarte putin). Ai ridicat vreodata o toyota ciorolla pe elevator? Sau un Suzuki Swift? Sau un Nissan Maxima A32 sau A33 ? Sau Opel Kadett? Curios ! Toate au punti fixe pe spate. Nu uita un lucru? Toyota ta, umbla cu buza umflata dupa sasiurile de la BMW. De aia lucreaza impreuna.Se completeaza unii pe altii. Nu este timpul ca sa-ti iei medicatia? Stii tu. Novox.
    Noul Audi A8 nu va avea butoane: modelul va primi Virtual Dashboard cu trei ecrane touch fără controale clasice
  • http://www.autozine.org/technical_school/suspension/tech_suspension21.htm Citeste , aprofundeaza si vei intelege , in final ce este cu suspensia aia semi-independenta. Moron!
    Noul Audi A8 nu va avea butoane: modelul va primi Virtual Dashboard cu trei ecrane touch fără controale clasice
  • Gorbunov, dragunov, kalasnicov, torsion beam pentru suspensia spate inseamna ca rotile sunt legate una de alta prin aceasta bara de torsiune. Adica bara asta nu este rigida ca o grinda de forma paralelipipedica.Bara de torsiune are momente de torsiune in jurul axei sale. Suspensiile pe bare de torsiune sunt in formula 1. Adica arcurile helicoidale sunt inlocuite de aceste bare de torsiune.Aceste bare de torsiune le mai intalnim si la masinile 4x4.Nissan Navara, Mitsi Triton samd. Sunt lungi si sunt paralele cu sasiul masinii.La cacatul tau de toyota corolla an 2016, suspensia spate , pe langa torsion beam acolo sunt si arcuri elicoidale. Cauta (ca doar esti expert in cautare pe net) 2016 toyota corola rear suspension pictures.Vei vede o gramada de suspensii de ciorolle.. Nici vorba de multi-link. Ochiosule! Inca ceva, daca ai punte rigida, rotile nu lucreaza dependent una fata de cealalta.. O sa-ti dau un exemplu. e la mintea cocosului.Cand eram copii , faceam acele caruciore cu rulmenti.Osiile erau doua lemne care aveau la capete rulmenti.alea , mai tarziu, am aflat ca se numeau punti rigide. Iar eu, toata copilaria mea de copil tampit , am crezut ca acele caruciore au suspensie multi-link. Cand intram pe teren accidentat cu carucioarele alea, vedeam cum lucreaza rotile independent una de cealalta. Cata dreptate poti sa ai. Asta se intampla numai pe planeta ta natala: Moron planet.
    Noul Audi A8 nu va avea butoane: modelul va primi Virtual Dashboard cu trei ecrane touch fără controale clasice
Pagina
12345...828384...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău