novox,ce este aia o "curba de cuplu"?Cat despre final. Ce dracu' vrei sa scrii? Bah, daca ai idei pe care vrei sa le citeasca toata lume, si nu esti in stare sa te exprimi, mai bine niei nicovala inbratze, si te lansezi pe orbita toiota! Sunt la fel de incoerent ca si maria ta!
Iarasi ai gasit ceva pe net si ai facut un copy-paste.Tu nu ai in vocabularul tau asemenea termeni. Stii tu ceva, dar , practic , habar nu ai despre ce vorbesti. Ce este , bah, torsion bar? Este o bara care uneste ambele roti. Ai inteles? ESTE O SIMPLA BARA, CARE SE POATE TENSIONA in functie de cum este drumul. De aia ii zice semi-independenta. In opinia mea, termenul asta este cam impropriu.
Punte rigida: rotile sunt fixate intre ele pin intermediul unei axe. Cand iei o curba, distanta dintre roti si caroserie se modifica. Intr-o parte ai distanta mai mica, iar in cealalta parte ai distanta mai mare. Mai pot spune ca masina este inclinata mai mult pe o parte.
Suspensia independenta: rotile sunt fixate de sasiu prin diferite sisteme de brate , care permit unei roti sa se ridice sau sa coboare independent de cealalta roata.Drept urmare , in curbe , masina nu se inclina(decat foarte putin). Ai ridicat vreodata o toyota ciorolla pe elevator? Sau un Suzuki Swift? Sau un Nissan Maxima A32 sau A33 ? Sau Opel Kadett? Curios ! Toate au punti fixe pe spate.
Nu uita un lucru? Toyota ta, umbla cu buza umflata dupa sasiurile de la BMW. De aia lucreaza impreuna.Se completeaza unii pe altii. Nu este timpul ca sa-ti iei medicatia? Stii tu. Novox.
http://www.autozine.org/technical_school/suspension/tech_suspension21.htm
Citeste , aprofundeaza si vei intelege , in final ce este cu suspensia aia semi-independenta. Moron!
Gorbunov, dragunov, kalasnicov, torsion beam pentru suspensia spate inseamna ca rotile sunt legate una de alta prin aceasta bara de torsiune. Adica bara asta nu este rigida ca o grinda de forma paralelipipedica.Bara de torsiune are momente de torsiune in jurul axei sale. Suspensiile pe bare de torsiune sunt in formula
1. Adica arcurile helicoidale sunt inlocuite de aceste bare de torsiune.Aceste bare de torsiune le mai intalnim si la masinile 4x4.Nissan Navara, Mitsi Triton samd. Sunt lungi si sunt paralele cu sasiul masinii.La cacatul tau de toyota corolla an 2016, suspensia spate , pe langa torsion beam acolo sunt si arcuri elicoidale. Cauta (ca doar esti expert in cautare pe net) 2016 toyota corola rear suspension pictures.Vei vede o gramada de suspensii de ciorolle.. Nici vorba de multi-link. Ochiosule!
Inca ceva, daca ai punte rigida, rotile nu lucreaza dependent una fata de cealalta.. O sa-ti dau un exemplu. e la mintea cocosului.Cand eram copii , faceam acele caruciore cu rulmenti.Osiile erau doua lemne care aveau la capete rulmenti.alea , mai tarziu, am aflat ca se numeau punti rigide. Iar eu, toata copilaria mea de copil tampit , am crezut ca acele caruciore au suspensie multi-link. Cand intram pe teren accidentat cu carucioarele alea, vedeam cum lucreaza rotile independent una de cealalta. Cata dreptate poti sa ai. Asta se intampla numai pe planeta ta natala: Moron planet.
Ultimele comentarii
554 in total