Ce chestie! Recall gestionat de echipe mobile. Parcă văd: un echipaj mixt (poliție + inginer Tesla) te va trage pe dreapta ca să îți remedieze problema:)
Oricum, e binevenită ideea.
Dacă asta se întâmplă în Japonia, mă întreb cum sunt controlate piesele la noi, în unitățile ce produc componente auto, navale, aerospațiale etc. Sau cum se respectă normele și tehnologiile în construcții, sănătate, învățământ etc. Bine, asta se vede cu ochiul liber. Dar cel mai tare sare în ochi Șparlamentul. Acolo unde se dau legi precum cea antifumat, dar fiecare fumează unde are chef. Ca de obicei , peștele de la cap se împute!
Dacă tot fac asta, ar trebui să ne lase să le configurăm noi, clienții, cap - coadă. Adică, dacă eu vreau anumite dotări, să nu aud că nu se poate decât cu un pachet sau cu un nivel anume de echipare. În plus, dacă eu vreau un rezervor sau un portbagaj mai mare, în detrimentul spațiului din habitaclu, apăi așa să fie! Și viceversa.
Ultimele comentarii
1303 in total