Problema e că în habitaclu există materiale care atrag și rețin praful și dampf-ul (se îmbâcsesc). La capitolul ăsta apar, în mod normal, diferențele între mașini pentru mase și mașini pentru boieri (ca să nu iscăm, iarăși, discuții despre producători de volum și producători premium). Nu cred că o Kia Rio are un habitaclu la fel de elaborat ca un Mercedes E Klasse (exemplu la nimereală; puteți înlocui Rio cu un Smart Forfour și E-ul cu un Lexus GS).
Într-o țară normală, oamenii nu și-ar cumpăra atâtea SH-uri. Și nu e vorba doar de mașini. Uitați-vă câte haine și electrocasnice SH se vând la noi. Oricum, nu Occidentul e de vină pentru situația asta. Dar nu-i nimic, șmecherii noştri o duc bine! Bine că "proști da' mulți" e în creștere.
"Publicația nu menționează cum a aflat aceste informații, însă Grupul Renault deține în Algeria o uzină de asamblare pentru Symbol."
Bun. Și? Care-i legătura dintre subiectul acestui articol (noul Duster) și R. Simbol?!
Ultimele comentarii
1303 in total