• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MAVERICK_SS

  • Membru din 02.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • In acest caz e de luat in calcul si stilul de condus. Daca va uitati atent la poze, avem niste valori de consum destul de mari, dupa parerea mea. In poza 16 avem o MEDIE de consum de 29,6 kWh / 100 km. Si daca ne uitam in poza 14, acolo apare o valoare si mai mare, de 32,1 kWh, daca vad eu bine. Cand ai asemenea valori, atunci normal ca o sa spuna ca ia in considerare 80% din valoarea afisata de CB in trafic extraurban si 50% din valoarea afisata de CB in trafic urban. Cand ai asa un stil de condus care genereaza asa consumuri atunci nu te mira ca una-doua se descarca bateria. Poate domnul Clep ar trebui sa menajeze putin pedala de acceleratie ca sa obtina un consum mai bun si autonomie mai ridicata. Electrica nu se conduce ca un Infiniti :) PS: La un stil de condus mai moderat, nu babeste, risc sa afirm ca ar putea reduce MEDIA de consum undeva la 20 - 22 kWh / 100 km.
    Viața cu Nissan Leaf: interviu cu Silviu Clep, un timișorean cu flotă de mașini electrice
  • No problem, in 2021 o sa creasca cu 75 - 150% punctul de amenda.
    Valoarea punctului de amendă va fi plafonată la 145 de lei și în 2020: amenzile rutiere vor rămâne similare cu cele din prezent
  • @Tatraurs: e-UP generatia actuala, cu bateria mai mica, in sistem carsharing avea un consum mediu de 15-16 kwh/100 km raportat la aprox 2000 de kilometri. Nu neg, e posibil sa scoti si 30 kwh/100 km cum spui tu, dar in oras chiar cu toti consumatorii porniti nu cred ca ajungi la asa valori mai ales in cazul unui e-UP. Personal, tot cu un e-UP generatia actuala, am scos un consum de 13,5 - 14 kwh/100 km cu incalzire + incalzire in scaun pornite in regim de oras, fara mod ECO sau ECO+, temperatura exterioara sub 10 grade. Am avut insa cuplata regenerarea la nivel maxim la franare.
    Noul Volkswagen e-Up! poate fi comandat în România: modelul electric de oraș are un preț de pornire de aproape 22.500 de euro
  • Da, pretul de baza e bun, insa daca vrei motorizare pe benzina si cutie automata nu ai incotro si trebuie sa platesti aproape dublu ... Not cool !
    Noul SUV Volkswagen T-Roc este disponibil pentru precomandă: prețurile pentru piața din România pleacă de la 16.900 de euro cu TVA
  • Sunt curios daca scaunele au ramas aceleasi. N-ar fi fost rau o cutie automata si pentru motorizarile pe benzina (sau macar pentru 1.2 TCe). In rest pachetul tehnologic e ceva neasteptat pentru Dacia: ma refer la asistentul pentru unghiul mort si sistemul Multi View Camera.
    Interiorul noului Dacia Duster: tot ce trebuie să știi despre materiale, sisteme și ergonomia noii generații
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Daewoo Matiz
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 730D,Dacia Logan 1.5 dCi, VW Touareg V6 3.0 TDI
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău