• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MCA

  • Membru din 19.11.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Este adevarat, masina nu e ieftina (la pret de lista) iar service-ul, considerandu-se exclusivisti, este scump. De asemenea masina nu se simte ca fiind "racheta", dar cine isi ia SUV Volvo nu urmareste cifre si nici nu va face curse pe A2. Motivele mele care m-au determinat sa iau XC60 T8 non-polestar au tinut de desing-ul exterior (mult diferit de tot ce este pe piata), de design-ul interior (cred ca aspectul simplist al bordului este cel mai atragator la acest moment), calitatea materialelor si atentia la detalii (mai buna, la aceiasi bani, decat concurenta) precum si siguranta in caz de impact, legendara Volvo. Referitor la autonomie si consum, am cateva precizari din experienta directa: - cu o incarcare completa pot sa fac naveta casa-serviciu-casa + mici drumuri aditionale in oras complet electric timp de 2 zile (30 Km range efectiv, cu 2 persoane, incarcare doar cu cumparaturi ocazionale). Incarcarea o fac la o statie publica, relativ aproape de casa. - consumul mixt (urban+extra-urban ce include autostrada si DJ-uri) fara restrictionari semnificative in stiul de condus, cu optiunea de incarcare baterie din motorul termic activa, dupa 8.000 Km, este de 8.2 l. Este mult pentru un propulsor de 400 CP? Nu cred.
    Săritură în înălțime
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău