• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MHG27

  • Membru din 12.07.2021
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5 in total
  • @MV Lucrez in IT, nu am habar de ce zici tu acolo. Orice brand are rateuri, dar are si masini bune. Dar sa generalizezi asa tot brandul, e similar cand spun vesticii ca totii romanii sunt tigani.
    Sfidător
  • Brace yourself! Vin romanasii experti in design si spun ca masina e urata, gretoasa si daca ar primi-o gratis, s-ar dezice de ea mai ceva ca Iuda de Iisus (ca tot e sezonul). Asta in timp ce ei dau cu mistria la job-ul lor la negru, iar expertii platiti de BMW castiga pe luna cat ei in 10 ani. Sa curga dislike-urile :))
    Noul BMW Seria 7: versiune electrică și ecran de 31 de inch pentru locurile din spate
  • Fara dubiu, cea mai tare masina electrica non-Tesla. Se putea mai bine? Pentru anul 2020/2021 nu cred. Citind comentariile, am vazut de mai multe ori scris cuvantul progresisti decat cuvantul Mustang cred. Nu stiam ca esti de blamat daca iti place evolutia si progresul si trebuie sa fii aplaudat daca iti place regresul, decaderea, cu alte cuvinte, retardul. Pentru cine sta la casa si isi poate construi infrastructura necesara este o masina excelenta. In oras, cu un consum de 17 kWh, mergi lejer peste 500 km pe Extended Range, fara niciun fel de efort. Daca stii sa conduci o electrica in oras, poti scadea consumul si sa te duci spre 550km. Pentru 30 km/zi medie in Bucuresti, asta inseamna 1 incarcare la 17-18 zile. Extern, mergand legal, ajungi si la Cluj si la Iasi. Daca mergi mai economic, pe o vreme prietenoasa, poate ajungi si la Timisoara, pe Extended Range. Presupun ca aceleasi crize au fost facute de cei contra curentului, adica regresistii si cand a aparut downsizing-ul motoarelor pe benzina. Nu are cum turbina sa suplineasca un motor curat aspirat, fiabil, bla bla. Ba are cum si o face foarte bine.
    8 lucruri pe care trebuie să le știi despre noul Ford Mustang Mach-E: am fost primii jurnaliști care au condus mașina în România
  • La o echipare de varf, de 37,000EUR, negociat cu dealer-ul, o poti scoate usor sub 30k. Pretul este foarte bun pentru pasionati.
    Mamba verde
  • Dacia Spring=7,500EUR/44CP=170 EUR/CP Mustang Mach-e(baza)=51,800-10,650-5,000(aprox red de la dealer)=36,000EUR/269CP=134EUR/CP. Nici nu luam in calcul diferenta de tehnologie, interiorul, materialele folosite, dimensiunile masinilor si toate cele. Dacia Spring este ceva scos din joben pentru a respecta standardele UE. De aia nici nu e facuta aici, ca nu au avut interesul sa creeze infrastructura necesara la Mioveni, desi diferenta de pret nu cred ca era atat de mare intre noi si China. Nici nu e o masina gandita de la 0, ci efectiv luat un model Renault si pus brandul Dacia. Nu inteleg numarul mare de comenzi pe aceasta masina de 3.7 m lungime si 44 de CP.
    Istorie
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău