• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • @Vasi, DA..... De asta ai primit atatea ''voturi'' e la utilizatori. Probabil si ei si-au dat seama ca postarea ta nu are logica, citez : ''ACEA este acronimul pentru asociatia europeana a constructorilor de automobile, asociatie din care face parte si Toyota'' . Bai esti nebun ? I-a mai citeste odata ceea ce ai zis, poate te prinzi. Fi destept ce naiba....
    Constructorii europeni solicită introducerea "de urgenţă" a testelor reale de emisii pentru a reface încrederea în industria auto
  • @fumatu, Nu stiu care din noi doi nu are argumente. Dar e clar ca ai fost off topic in prima postare .Intr-o tara civilizata, o lătură ca tine ar fi fost banata. Dar dehh..... Traim in Romania, si asta ne ocupa tot timpul ( vb lui Mircea Badea ). ''anonimul frustrat'' . Chiar ma gandeam, cand va aparea si un ''expert'' ca tine . Aspect negativ ? Incercam sa ma adaptez la ''profesionalismul'' jurnalistilor auto. Ceva ''on topic'' ai ? Sau ai de gand sa behai tot timpul ?
    Operație estetică
  • @mecanicul vesel, Salutare ! Ma bucur sa te revad. Si eu sunt posesor tot de Avensis T25 . Doar ca una este pre-facelift de 2.4 i 16V D-4 163 Hp si alta facelift de 1.8 VVT-i 129 Hp. Masinile merg absolut impecabil. Le-am achizitionat de noi pe persoana juridica ( deh...... trebuia sa ma scad de TVA ) . Ambele nu au foarte multi km rulati. Prima avand putin peste 100 mii, iar a doua aproape 52 mii , asta fiindca mai detin si o a treia masina ( dar nu de la Toyota ). Dupa parerea mea modelul T25 ramane cel mai ''european'' Avensis . Iar calitatea materialelor ( asta dupa ce am testat si modelul de fata ) din T25 mi se pare mult mai ridicata decat acest Avensis de ultima generatie. In primul rand, am mai spus-o si o mai spun. Consola centrala, respectiv zona climatizarii si sistemul audio sunt cu aspect de aluminiu~ la cel testat rama este din plastic ieftin, la T25 ai atat scrumiera cat si priza pt locurile din spate ~la cel testat sunt inexistente, etc. Per total, noul model arata mult mai bine ca banalul si anostul VW Passat B8 DieselGate....., pardon TDI am vrut sa zic. Lasand gluma la o parte si pe VW in plata amenzilor, asa cum a zis si @Andy, o zic si eu . Singurii competitori cu adevarat abili in acest segment sunt : Mazda 6, Kia Optima si Renault Talisman. Skoda Superb~ e o masina mai frumoasa ca Passat dar mult prea inferioara, Ford Mondeo ~ o masina deja depasita ( in state a aparut deja Fusion facelift ) , Opel Insignia ~ un sedan aratos care impune atat eleganta cat si dinamicitate, dar deja e la final de cariera , sper ca viitoarea generatie va arata exact ca un Daewoo LaCrosse aka Buick , adica luxos. Hyundai i40 ~ o limuzina fabuloasa net superioara unui Passat b8 , dar inferior fratelui Coreean Optima mai nou aparut, etc. @fumatu' , Nick-ul tau iti descrie perfect propriul caracter . Te imbraca excelent. Apropo : Ce fumezi ca sa intru si eu in filmul tau ? :))))
    Operație estetică
  • ''Constructorii europeni solicită introducerea "de urgenţă" a testelor reale de emisii pentru a reface încrederea în industria auto'' . Mai sa fie doar Europenii ? Pe bune ? Pai in cazul de fata, acesta indemnare tradeaza faptul ca pana si ei constructorii Europeni ( in special ''ghermanii'' ) sunt constienti, sau deopotriva tematori ca ''cosumatorii'' nu au incredere in produsele lor. Intrebarea cea MARE care e ? De ce nu ar avea ''consumatorii'' incredere in produsele lor cand ei sunt constienti ca nu au gresit si ca ofera ''cele mai bune puncte forte~calitati'' la nivelul industriei auto ? Doar ''expertii'' care comenteaza pe AM au un raspusn la intrebarea asta. Asadar : Ladies and Gentlemen- Sa intre in scenaaa.....@Mowgly_Jungle .. Pe rand ca la popice domnilor. PS; Ciudat, dar in titlu doar ''constructorii europeni'' planuiesc aceasta activitate ....... sa fie oare o coincidenta ? :)))))
    Constructorii europeni solicită introducerea "de urgenţă" a testelor reale de emisii pentru a reface încrederea în industria auto
  • ''Volkswagen Golf 8 dă startul revoluției '' . Prin traducere. Volzwagan da startul unei noi ere de motoare diesel ori benzina la lansarea Golfului 8. WTF ??? E ca si cum ai crea un Trabant cu un alt nume.Despre care revolutie este vorba ? Daca VW spunea asa : '' Viitorul Golf 8 va fi oferit in compania unui sistem de propulsie pe hidrogen mult mai performant decat cel al Toyotei Mirai '' sau '' Viitorul Golf 8 da startul revolutiei motoarelor pe aer comprimat- premiera mondiala in industria auto ''. Atunci as fi tinut sa cred ca este vorba chiar de o EVOLUTIE , nu REVOLUTIE :D
    Volkswagen Golf 8 dă startul revoluției motoarelor: 1.4 TSI și 1.6 TDI vor fi înlocuite de propulsoare de 1.5 litri
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău