• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • @zarnesteanu. Ce-ai patit voinicule ? Te-ai scufundat iar in voturile negative ale ''adimiratorilor'' tai ?:)))))))) .Pai sa nu tragi o burta de ras de dimineata ? Astept sa-mi raspunzi inteligent la intrebarea pe care ti-am adresat-o. Te rog ca de aceasta data sa te lecuiesti de propria-ti frustrare si sa nu injuri iar posesoirii de japoneze cum o faci deobicei. Stiu ca ti-e greu deodata ce ai fost crescut la coada vacii, la ani lumina de civilizatie si educatie civica. @@zarne... Nici dupa ce bahaie si injura ca la stana atat pe proprietarii de masini asiatice, cat si pe utilizatorii site-ului, AM nu l-a banat. Ce sa mai zici .........
    Și ce dacă apocalipsa e aproape? Nissan liniștește pe toată lumea cu indestructibilul Titan Warrior
  • @Scorpionul.negru . Cu 10.000 iti cumperi multe masini noi la oferta + tichet remat, nu neaparat Logan . Logan costa chiar mai putin. Spre exemplu cu 10.000 poti cumpara asa : Citroen C-Elysse Peugeot 301 Skoda Rapid Seat Toledo Seat Ibiza VW Polo Citroen C4 Cactus etc.
    Samsarii români câștigă 160 de milioane de euro pe an de pe urma mașinilor cu kilometri falși. Germania și Franța au și ele probleme cu ”mașini mincinoase”
  • Acelasi lucru si la compparativul intre BMW M4 vs Lexus RC F . Acolo unde toti ''expertii'' se bateau cu mana in piept cu pasaje : ''uite domle' ce masini supermanevrabile face BMW si ce performante are motorul turbo fata de cel aspirat '' . Pe bune ? Dar acei experti stiu si ei ca M4 cantareste doar 1497kg ? Acei ''experti'' stiu ca lui M4 ii iese un raport de 3,47 KG/CP ? Iar RC F are o masa de 1.840 KG ? Iar raportul lui este de 3,94KG/ CP ? Pai acesta este ''secretul'' lui M4 . Bambeu nu a inovat cu mai nimic la manevrabilitate si la motor. Doar au facut o masina mai usoara. ATAT. Doar ca RC F are si o latime si o inaltime mai mare . Deci mai spatios.
    Duel între doi fanatici ai circuitului: Nissan GT-R și Porsche 911 GT3
  • Revenind la ce spuneam . GT-R are o masa proprie de 1740 kg, iar GT3 o masa proprie de 1430 kg. Raportul pt primul e de : 3,19 kg/ CP Raportul pt GT3 e de : 3,01 kg/CP Deci un comparativ mere vs pere. Cu toate astea GT-R Track Edition tot reuseste sa se tina destul de bine cu tot cu cele 310 KG pe care le are in plus.
    Duel între doi fanatici ai circuitului: Nissan GT-R și Porsche 911 GT3
  • Esti foarte prost informat. Nissan GT-R costa in RO cu tot cu taxe si cu bonusul de livrare > 100.000 euro ( 99.076 euro cu TVA ) livrat prin Dom Automobile ( furnizorul automobilelor inexistente pe piata din RO sau eventual Europa ) . Un GT3 costa pe piata din RO 150.462,00 EUR cu TVA . Deci un pret chiar mai mare cu 50 de miii de euro, nu 40 cum am zis eu . Apropo are si un ''from'' in fata . Lucru care traduce faptul ca masina poate creste in urma unei configurari mai amanuntite. Iar la acest pret deja iti cumperi un GT-R NISMO ( mai extrem ) si iti mai raman si banuti pt un chip tuning. Iar un chip la o masina de 600 de cai, e cv. Totusi ma intreb dc oare nu au ales un GT-R NISMO de 600 CP in comparativ. Sau probabil le-ar fi fost frica ca se va face Porsche prea rau de ras ? Nu mowgli ? Poftim link : http://www.porsche.com/international/_romania_/models/911/911-gt3/
    Duel între doi fanatici ai circuitului: Nissan GT-R și Porsche 911 GT3
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău