• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • Era de asteptat . Toyota cam face masini mult prea adevarate fata de ''DAS AUTO'' , cam asta este secretul lor. Sunt pionieriii in masini hybrid. Sunt pioniri in masini pe hidrogen. Sunt pionirii tehnologiei in industria auto. Sunt pionieri in fiabilitate. Sunt pionieri in masini cu capacitati remarcabile in Off-Road. Sunt pioniri in autovehicule de lux . Cand Mercedăs, Bămvău si Auhdi, se vor ridica la standardele de calitate cu care este construit un Lexus, atunci cu siguranta ii vom vedea si pe ei in topul JD.Power. Pana atunci Lexus conduce detasat de ei, la fel cum conduce si la vanzari la zona de hybride. Un GS este mai vandut decat un Seria 5 hybrid. Un RX este mai vandut decat un x5 Hybrid, iar comparatiile pot continua. Ba mai mult Mercedăs nu va bate niciodata recordul de vanzari la automobile de lux pe care l-a batut LS inca de la lansare in USA. Valoare masinilor germane ''DAS AUTO'' scade din ce in ce mai grav, pe cand Toyota este cel mai valoros brand din industria auto, cu o rata de depreciere minimalista.
    La un pas de păstrarea supremaţiei în 2015: Toyota a depăşit Volkswagen la vânzări şi în noiembrie
  • AMG GT nici nu pute pe langa GT-R Nismo ca performante.
    Nissan și Mercedes se bat pentru Moș Crăciun: GT-R sau AMG GT în locul saniei?
  • @Andy, de acord cu tine, dar Elantra ti se pare o masina de buget ?La pretul de 18 mii fara oferta nu prea. Fiat Tipo, C-Elysee, 301, Rapid, Toledo sunt berline care care tind spre zona compacta, la fel precum Octavia tinde spre zona medie, sau Superb spre zona executive. Masinile astea impaca si capra si varza. In ultima vreme sedanurile compacte au crescut in proportii, incat consumatorii s-au axat de la berline medii la cele compacte care ofera un spatiu suficient de mare . Per ansamblu Tipo este cea mai ''exotica'' aparitie in aceast segment al berlinelor de buget. Imi plac butoanele de tip Alfa Romeo.
    Unde sunt reclamele italiene emoționante? Fiat Tipo vine cu un spot în stilul Dacia
  • @mishazaitev, Fiat Tipo este un sedan compact low-cost, nu subcompact. Mai documenteaza-te ;)
    Unde sunt reclamele italiene emoționante? Fiat Tipo vine cu un spot în stilul Dacia
  • @Scorpionul.negru, OK. Parerea oferita de proprietari o consider cea mai de incredere, de aceea iti voi da dreptate de aceasta data. Ai din nou +1 de la mine. Revenind la GT-R Nismo. Este in continuare o bijuterie tehnica destul de avansata care poate ''cara'' si 2.000 CP fara probleme de fiabilitate. La pretul pe care il are nu are si nu va avea niciodata rival, kit ca va fi premium si pretul va creste. Sa nu uitam ca odata cu cresterea pretului vor creste fara indoiala si performantele masinii. Iar daca acum un V6 de 3,8 L obtine performantele unui motooare turbo mai mari , sau respectic unor motoare identice dar cu greutate mult mai scazuta, in viitor cu siguranata va fi la fel. Sa nu uitam ca aparitiile de pe piata de la concurenta sunt totusi noi, si chiar si asa tot nu ofera performantele unui V6 de pe GT-R Nismo decat avand motoare mai mari ca cilindree sau putere, sau respectiv fiind considerabil mai usoare. Iar pretul mult mai ridicat decat un GT-R Nismo. Cine vrea un supercar japonez de ''scoala noua'' mult tehnologizat cu sistem de propulsie hybrid cu 3 motoare , si 573HP V6 exista Acura NSX o masina care nu poate fi batuta de concurenti. Ofera o acceleratie de 2,7 sec , costa 170k$ si este tot V6.
    Nissan schimbă foaia: viitorul GT-R va fi premium și ceva mai scump
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău