• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Madalescu_Georgian

  • Membru din 03.07.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 565 in total
  • La pretul de 18 mii varianta entry-level, nu sunt sigur ca vor vinde prea multe. Ford nu ofera deloc un pret prea competitiv, si nu fac referire neaparat la EcoSport, ci si la modelul Kuga care in varianta de baza costa 25.000+/- euro , asta in cazul in care un Qashqai costa 15.500 euro, Renault Kadjar 15.200 euro, etc . Iar la categoria unde intra EcoSport, Juke costa 11.990 euro, Suzuki Vitara 11.500 Euro, Suzuki S Cross 12.000 euro, Renault Captur 10.750 euro, etc.
    Ford România vrea să vândă 800 de maşini Ecosport în 2016 şi exportă motoare Ecoboost în India
  • @MoUcly Salut puisor! Iar ai absentat de la NFS sa mai bagi un fitil pe AM ? Adevarul, ca o ''doza'' de aberatii te ''racoreste'' putin. Hai sa-ti dau iar mura-n gura. Eu am condus pana acum tot felul de motorizari pe diverse masini, de la Dacia pana la Bentley, Lamborghini si chiar Rolls Royce ( stii ca am mai discutat despre asta, chiar anonimul frustrat m-a dat in gat, drept urmare am recunoscut, ca eu sunt cel cu Bentley de la cont ). Faza este ca , am intalnit tot mai multe probleme legate de motorizarile diesel ,la masini care sunt conduse preponderent in oras.Aceasta este o capcana ,in care cad foarte multi dintre cei care cumpara masini cu motorizari diesel ,si le folosesc preponderent pt drumuri scurte. Motoarele aceastea sunt construite pt drumuri mai lungi. Ele nu intra intr-un regim normal de operare dupa vreo 10-15 km,fiindca trebuie sa ajunga in temperatura si abia atunci isi v-a arata adevarata lui valoare ( consumuri reduse),altfel in oras vei ajunge sa faci consumuri aproape asemanatoare cu cele pe benzina. In rest, e bn macar ca ai inteles ca polueaza mai mult motorul diesel .
    Londra vrea să interzică maşinile diesel: "E cel mai simplu mod de a elimina poluarea"
  • @vlad, ai calculat prost. Pacat ! Chiar ma asteptam sa fi tu un ''adevarat consilier inteligent'' , dar m-am inselat. Cum de un diesel polueaza mai mult asta in cazul in care consuma mai putin ? HA-HA, buna gluma. Dar cum Londra este un oras mai mare ca Bucurestiul, traficul auto este si el ''pe masura'' . Un diesel nu va consuma niciodata mai putin fata de un benzinar in oras, si asta fiindca dieselul este un motor gandit pt ''naveta'', care abia cand a urcat in temperatura isi arata adevarata valoare, avand influente pozitive . Un diesel in oras va consuma cam ca un motor pe benzina. Insa, aici voi raspunde si la pasajul scris de ''expertul industriei auto'' ( Dan Grecu ), care zicea : ''Eu nu inteleg cum este eliminata poluarea, prin interzicerea motoarelor diesel, daca ele sunt responsabile de 40% din poluare, pai si restul? ''. Pai bine mai ''expertule auto'' sa nu stii tu ma ca un motor pe benzina polueaza mai putin decat un motor pe motorina ? De ce ? Hai sa-ti dau mura-n gura~ motorina este un produs de rafinarie inferior, adica mai putin curat. Contine mai multe elemente toxice care in urma arderii din motor sunt eliminate prin evacuare si trebuie oprite in catalizator. Benzina este un produs superior de distilare in rafinarie, asadar, ca si pălinca, mai tare si mai... curat. Ai sa-mi multumesti intr-o zi !
    Londra vrea să interzică maşinile diesel: "E cel mai simplu mod de a elimina poluarea"
  • GT86 este o sportiva japoneza autentica, precum un samurai indestructibil. In locul Toyota as fi produs si un GT86 TRD .
    Toyota pregătește un facelift pentru GT86: modificări la suspensie, motor și estetică
  • @VAG. Cum am ajuns la aceasta concluzie ? Simplu : Motoarele lor, pe langa faptul ca nu reprezinta o solutie alternativa ( fuel cell) , polueaza cat un ZAZ rusesc din anii 80'', si mananca ulei precum un tractor agricol, performantele sunt mediocre daca le racordam la normele de poluare reale ( nu trunchiate ) , pe langa asta FakeWagen ar trebui sa investeasca alte miliarde ca sa si obtina aceleasi performante in conformitate cu emisiile reale. Acum sper ca ai inteles.......ma cam indoiesc in privinta asta, stiu ca esti fan VAG, dar asta e......... este dureros stiu....... . In rest ce sa zic, probabil erau constienti ca nu vor pupa primul loc dupa care tot saliveaza. @@VAG, Salutare ''maiestre'' , chiar ma gandeam cand va aparea un ''expert auto'' in peisaj. Citez : ''altii le folosesc doar punctual a si b iar cand ajung in B zic ce bine ca am ajuns , placerea fiind 0'' . Adevarul (ca), daca nu te murdaresti putin de ulei si vasilina pe mana stand pe jos din oprire in oprire pana ajungi in punctul B, chiar ca placerea este 0, numai FakeWagwn iti ofera acest ''feedback'' si ''placere'' pana in B, Toyota ''aia anosta'' si cu tehnologie ''invechita pe hidrogen'' ( TDI-ul este viitorul evident ) nu ofera aceasta ''placere'' . De acord ;)........ In rest asa cum zici tu , Toyota nu ofera multe, nici macar reclama ''DieselGate'' , pacat .....
    Volkswagen își ia gândul de la supremația mondială: ”Ne dorim calitate, nu cantitate. Abia în 2025 sperăm să devenim lideri”
Pagina
12345...616263...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău