• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei-Gorbunov

  • Membru din 29.08.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 54 in total
  • PS: Pana la urma cred ca o sa-mi cumpar Dacia Logan Prestige, doar sa ma amuz de obsedatii care dau 4j de mii pe ceva premium german mai chel ca un Cielo :)))))). Ce zici ? Iti ofera babacu bani pt Logan ? Ai adresa mea , poate devenim prieteni ;)
    Rivalul lui BMW X4 M40i este aici: Mercedes GLC 43 AMG Coupe accelerează de la 0-100 km/h la fel de repede, în 4.9 secunde
  • Mda...... Joaca de-a Matrioska nu se termina aici, iaca-ta gewrmanii au ramas fara idei, sau cel putin designerii sunt pe pilule ca si fanii lor care borasc in comentarii. Grea suferinta asta .....sa moara si capra vecinului. Un lucru e cert, macar GLC coupe ofera o suspensie demna de un model premium. Haudi si Bembeu si-a cam batut joc.
    Rivalul lui BMW X4 M40i este aici: Mercedes GLC 43 AMG Coupe accelerează de la 0-100 km/h la fel de repede, în 4.9 secunde
  • Prietene. Cantitatea nu este deloc cea mai buna definitie a calitatii. Consider incheiat dialogul cu tine. Oricum o fac degeaba, nu ai inteles absolut nimic.
    Noul Kia Rio se dezbracă de secrete: galerie foto completă cu a patra generaţie
  • REPET inca ODATA : Suspensia Independenta poate avea bare de torsiune. Fiecare roada lucreaza independenta , fata de puntea rigida fixa unde fiecare roata lucreaza dependent una de cealalta.
    Noul Audi A8 nu va avea butoane: modelul va primi Virtual Dashboard cu trei ecrane touch fără controale clasice
  • Mda.....acum am citit partial din testul de sus, cu toate ca nu are nici o relevanta cu piata Europeana. Dar pt cultura ta generala . Bara de torsiune este cu totul altceva, fata de puntea rigida low-cost. Peugeot 206, 106, 306, 405, 406 au punte spate independentă pe bare de torsiune. Au cate 3 bare de torsiune. 1. pentru brațul independent stânga. 2. pentru brațul independent dreapta. 3. bară stabilizatoare între cele 2 brațe. Asadar costuri SUPLIMENTARE in plus. Asa arata puntea cu cele 3 bare : https://s6.postimg.io/zbo3e6bht/kb51a03a.jpg Si aici bratele independente care vin pe fusurile laterale puntii https://s6.postimg.io/jowu0sxpt/kb52c01a.jpg Opel Astra are punte H deformabila + Watts link, ca la Cruze U.S . DE precizat ca suspensia pe bara de torsiune poate sa fie complet independenta. Porsche a avut inclusiv pe 911 suspensie independenta pe bare de torsiune, pana in 1989. Asadar cand scrie ''torsion beam '' la americani inseamna suspensie independenta , adica o suspensie superioara puntii rigide clasice low-cost. Ei ii zic : ''twist beam rear axle'' la puntea rigida low-cost iar la suspensia Multi-Link ii mai zic ''Multi-Link rear axle'' . Sunteti parveniti de pe Marte inteligentilor. Habar n-aveti cu ce se mananca industria auto. @dragunov. Multumesc ! Se pare ca domnii habar nu au sa faca diferenta intre suspensie. Cand vad ''torsion beam'' ei zic ca-i punte rigida fixa :))))))
    Noul Audi A8 nu va avea butoane: modelul va primi Virtual Dashboard cu trei ecrane touch fără controale clasice
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău