Iar rezultatul final va fii un banal VW Passat cocosat cu multi-plastics la bord si la pret peste B8 ( pe 6j de mii euro ), iar cu motoare depasite banuite de poluarea a hetare de paduri si pasuni. Eco absolut zic nemtii. Adica ''blu efisansi''
@cioflingeanu iar sta la butoane.
Grand Sport Vitesse face 0-100 in 2,6sec iar Chiron in 2,5sec .Scie pe pag oficiala.... Performanta se ia ca la orice masina de la 0- la 100 km/h nu conteaza ca-i hyper car sau low cost car, nu vei merge niciodata pe un drum public cu 200 KM /H doar daca esti dement. 0-100 km/h este cel mai rezonant indice pt cei care fac liniute . Cand se calculeaza la americani timpul pe 1/4 mile , masina aia nu merge cu 200km/h .
E imposibil ca Mazda MX-5 cu doar 155CP aspirat sa fie mai rapida cu aproape 1 sec decat un BMW Bi-turbo Z4 185CP sau Accord 2.4ASpirat mai rapid ca 1.8 turbo ( Passatul fiind mult mai usor decat Accordul din U.S ) .Asadar nu are cum sa faca GT-R nismo 3sec , si oricum cel de acolo e GT-Rul de 565CP nu 600
E total eronat ce arata pe site-uri . Uita-te pe site-ul Nissan si vei vedea acolo pe fisa tehnica acceleratie 0-100 >2,4sec . Pe aceleasi site-uri care mi le arati tu spune ca Honda Accord sedan de 2.4 Aspirat 189 CP e mai rapid cu 1,2sec decat Passat B8 cu turbo 1.8 TSI 180CP , iar Mazda MX-5 de doar 155HP face 0-100 in in 6sec fiind mult mai rapida decat un BMW Z4 bi-turbo benzina cu putere mai mare :))))..... Tu chiar crezi ce scriu astia ? Uita-te pe Nissan sa vzi acceleratie GT-R Nismo in fisa tehnica.
http://www.caranddriver.com/reviews/2013-honda-accord-four-cylinder-manual-test-review
http://www.caranddriver.com/reviews/2016-mazda-mx-5-miata-club-test-review
Ultimele comentarii
9 in total