• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mclaren_Mircea_1984

  • Membru din 27.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2346 in total
  • Interesant articolul celor de la Auto-Motor-und-Sport.de: http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/raeikkoenen-zieht-ferrai-zu-platz-2-vettel-mit-15-km-h-bonus-12480438.html Conform analizelor GPS, Vettel a castigat in total o jumatate de secunda datorită ajutorului dat de Raikkonen. Astfel pe ultimul sector viteza lui Vettel a urcat de la 315 cat a avut in primul tur in Q3 la 330 km la ora in ce-a de-a doua incercare. Sper ca Mercedes sa faca de acum inainte acelasi lucru cu Bottas iepure pentru Lewis, cel putin la Monza sa ii facem sa planga pe tifosii italieni la ei acasa.
    Hamilton va pleca de pe prima poziție în cursa de la Spa Francorchamps și egalează recordul de 68 de pole position-uri deținut de Schumacher
  • @Login Sa stii abjectule ca te recunosc ca te-am recunoscut mereu de-a lungul acestor ani cine esti, indiferent de ce nume ti-ai dat pe acest forum.Nu imi trebuie mai mult de 2 propozitii sa stiu cu cine am de-a face. Lasa tu discutiile despre civilizatie si seminte, ceva in creierul tau de gaina beata tot ai, dar esti cel mai pervers si mai marsav personaj de pe forumul acesta. Un loser de 2 lei, un maimutoi lobotomizat.
    Hamilton va pleca de pe prima poziție în cursa de la Spa Francorchamps și egalează recordul de 68 de pole position-uri deținut de Schumacher
  • Te-a intrebat cineva ceva? Nu vreau sa fiu in centrul atentiei desteptule. Veziti tu de treaba ta.
    Avancronica Marelui Premiu al Belgiei: cursă istorică pentru Hamilton în lupta pentru titlul mondial
  • @sak si @dany Eu inteleg unde vreti voi sa ajungeti, dar atunci la Hungaroring de ce Mercedes nu au venit cu nici o componenta majora aerodinamica? Nimic, nimic... din contra au ramas cu pachetul Silverstone care e un total alt tip de circuit. La Ferrari ca e Hungaroring ca e Spa tot vad. Bine nu sunt cretin, stiu ca multe sunt under the skin cum s-ar zice, ce tine de mecanica sau de optimizarea greutatii, dar aerodinamic ma ingrijoreaza de c enu vad progres, transformari, evolutii vizibile la aripi, placi laterale, difuzor.
    Avancronica Marelui Premiu al Belgiei: cursă istorică pentru Hamilton în lupta pentru titlul mondial
  • Mercedes cred ca au o intelegere cu FIA si Ferrari sa ii lase pe Ferrari sa ia anul acesta pentru binele sportului, al sponsorilor, si al fanilor. Altfel nu imi explic ce s-a intamplat dupa Canada. Doar o mica modificare la difuzor si aripa spate in Austria in rest NIMIC CU N MARE. Stiau ca Hungaroring va fi brutal de dificil si Ferrari sunt favoriti dar nu au adus nici o modificare, nimic. Acuma dupa 4 saptamani de pauza si primele fotografii la controalele FIA prinse de AMUS si ziaristii spanioli s-a ajuns la concluzia ca Ferrari vine cu aripa fata modificata, podea noua si suspensia fata noua. In schimb Mercedes? Nimic, nimic, ceeea ce era in Austria este si acum pe masina, singura noutate din tabara lor ca folosesc al motor la Spa, ultimul din cele 4 care au voie. Stiu ca le pot roti si folosi si celelalte 2 motoare (primul e terminat are peste 5000 de km, facand antrenamentele tot pe el), dar nici acestea 2 nu sunt foarte noi. Si chiar daca le pot roti, e mult, mult prea devrebe sa folosesti ultimul motor in luna august. Nu ai cum sa nu fii in criza in octombrie-noiembrie. Nu inteleg ce au de gand. Le-am scris si pe pagina de twitter si au zis ca au adus imbunatatiri majore in Austria, dar e o minciuna, m-am uitat pe pozele din Austria si le-am comparat cu Baku si Canada, doar foarte foarte mici modificari la difuzor si aripa spate. Sunt foarte frustrat si dezamagit, in ritmul asta dupa Spa si Monza tot Vettel va fi lider.
    Avancronica Marelui Premiu al Belgiei: cursă istorică pentru Hamilton în lupta pentru titlul mondial
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Volkswagen Golf 5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Volkswagen Polo, Renault Clio, Skoda Octavia, Audi A3
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes W09
  • TOP MASINI 1. Mclaren Mp4-23
    2. Mercedes W05
    3. Mercedes W06
    4. Mercedes W07
    5. Mercedes W08
    6. Mercedes W09
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău