• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NGK

  • Membru din 19.04.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 178 in total
  • *mari *ar fi fost
    Newey exclude plecarea de la Red Bull la Ferrari
  • Nu am luat personal ce se discuta pe aici. Numai ca e modul natural in care aluneca discutia. Daca imi pare un raspuns comic sau oportun nu ma abtin. Daca nici tu nu pui la inima ce se discuta pe aici, atunci nu poti fi una din "victimele" mele .... (e incredibil cum unii oameni sunt foarte afectati de pareri ale altora care nici macar nu sunt despre ei !?) Acum mai la obiect. Parerea mea este cam asa in lagatura cu cel mai bun tehnician. Desi nu neg aportul lui Champman pentru ceea ce este astazi F1, el a descoperit ceva ce se cerea cu insistenta descoperit. Sau mai degraba ... aplicat si in F1. Mai devreme si nu mai tarziu ar fi descoperit / aplicat altul. Si roata si focul au fost descoperite de cineva (si nu inventate), dar nu mai face nimeni caz de ce mare descoperitori au fost acestia. Sunt atat de banale pe cat va pare intr-un viitor ceva mai indepartat ceea ce a descoperit Champman. Si cu siguranta ar fi fost descoperite de altii daca nu o faceau ei. Acum chestiunile de finete fac diferenta. Nivelul de dificultate este mult mai ridicat, informatica este mult implicata in F1, ... pe scurt, Champman nu cred ca ar fi facut fata cerintelor actuale. Asa cred eu, dar cine stie, nu l-am cunoscut pe individ, poate ca este atat de adaptabil si capabil incat sa bifeze toate cerintele actuale. ps: ca sa nu se simta nimeni ofensat, sa priveasca acest com doar ca pe un mod de a vedea lucrurile. Pentru mine nivelul de dificultate este cel mai important. Dar asa sa cum am spus, disputa despre cel mai bun tehnician ramane deschisa, considerand insa alte criterii decat nivelul de dificultate ca fiind mai importante.
    Newey exclude plecarea de la Red Bull la Ferrari
  • daca doar Massa nu facea performanta nici nu se mai punea problema aceasta la Ferrari. Totusi raspunsul tau il consider complet intrucat contine "altii ....."
    Un fost inginer Ferrari acuză Pirelli pentru rezultatele slabe ale echipei
  • Da, octav a omis acest detaliu. Ring a bell? Totusi Champman a lucrat in F1 intr-o perioada in care inovatiile nu erau asa de mult constranse de regulamente. Dar disputa "care este cel mai mare tehnician al tuturor timpurilor?" ramane deschisa.
    Newey exclude plecarea de la Red Bull la Ferrari
  • deci tunelul de vant e ok, pneurile sunt aceleasi pentru toti, ce a mai ramas ...?
    Un fost inginer Ferrari acuză Pirelli pentru rezultatele slabe ale echipei
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău