• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

NovoX

  • Membru din 09.08.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 26 in total
  • @mowgli Asa este, de asta e SAAB unde este acum, de ''inovativ'' ce era :))))))) . Iti amintesc Oltcit ! Si rateul nemtilor cu al sau BMW Hidrogen 7 care cica dupa ei ''era prima masina pe hidrogen'', iar ei adaptase doar motorul cu ardere interna sa functioneze direct cu hidrogen, adica nimic spectaculos, principiul functionarii motorului si a sistemului fiind simiar cu modelul motoarelor alimentate pe GPL. Inovatie = ZERO. Oricum interesant linkul tau , m-am oprit fix la aceasta fraza , ti-o si traduc, ma tem ca nu cunosti limba engleza> ''Motoarele cu compresie variabile au existat timp de zeci de ani, dar numai în laboratoare pentru a studia procesele de ardere'' . De la A STUDIA pana la A OFERII IN SERIE este cale foarte lunga. Acum stai jos flacau si linge untul ca pute.
    Nissan reinventează motorul pe benzină: japonezii au lansat primul propulsor turbo din lume cu raport variabil al compresiei
  • Asa cum am mai zis intr-un post anterior : Japonia inoveaza, Germania sta si priveste la luna si asteapta impreuna cu Merkel un nou val de ingineri , pardon imigranti :))))) Bravo Nissan, primul constructor auto la nivel mondial care inoveaza in materie de motoare turbo. Mai reamintesc inca un motor turbo legendar care a fost updatat si care dintr-un V6 scoate 600CP din 3,8L un motor fara concurenta.
    Nissan reinventează motorul pe benzină: japonezii au lansat primul propulsor turbo din lume cu raport variabil al compresiei
  • pardon, acesta e linkul : https://www.youtube.com/watch?v=46K09B2y9Fs
    Vânătoare de japonezi
  • @Andy, ecranul de 20 inchi este cea mai penibila idee , a spus-o foarte multi care au testat astfel de masini, poftim : http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-volkswagen-tiguan-20-tdi-dsg-4motion-72111.html#comment_post Plasticul tare este abundent si in VW in cele mai vulnerabile zone la zgomot atunci cand treci peste sine de tramvai sau gropi.
    Vânătoare de japonezi
  • @@novoX .Multumesc dar eu am Ford Kuga, cel mai bun Suv compact din segment. Iti las tie Dusterul, stiu ca nu ai buget. Ti-as acorda un prim ajutor daca mi-ai oferii contul tau . Sunt capabil sa-ti ofer tie maruntisul pe care-l las ca bacsis la paine, poate asa nu te va mai da controlorul jos din RATB. O zi frumoasa, pasionatule auto si umbrela ca se anunta ploaie azi. @mircea Multumesc pentru raspuns, dar in text nu specifica nimic de faptul ca concurenta directa al lui Tiguan a anulat DPF-ul sau EGR-ul pentru aceleasi performante . O zi cat mai placuta.
    Vânătoare de japonezi
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău