• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Olav

  • Membru din 28.10.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • @Madalescu - apreciez cunostintele tale si pasiunea pt masinile japoneze, dar nu te sui pe gard degeaba. Sunt masini bune, nimic de zis, dar nu atat de bune pe cat ai impresia ca sunt. Dpdv al design-ului sunt precum desenele animate japoneze - CIUDATE, BIZARE. Aspectul asta cu muchii ascutite il gasim si la europeni, doar ca ,,ai nostri''(taticii luxului la nivel mondial) ii gasesc menirea la masini ultra sportive. Dpdv al tehnicii, sa fim seriosi, nu sunt nicidecum departe, poate doar in urma. N-au inventat ei motoare si masini. Doar au imbunatatit niste randamente dar dpdv al inovatiei au ramas mereu in urma.Ce-i drept, de cativa ani, au ales niste nise pe care exceleaza pt ca ceilalti nu vor inca sa bage bani, acest lucru fiind o mana cereasca dpdv al marketing-ului. Pana la urma toata tehnologia asta ,,verde" are in spate o gramada de rahat(vezi obtinerea/depozitarea/neutralizarea acumulatorilor, obtinerea hidrogenului, obtinerea curentului electric etc), care da bine pt 10.000 de entuziasti la nivel global, dar va fi dezastru cand vor exista 10 milioane de clienti. Viitoarea nava amiral al celor de la Toyota va ramane la nivelul de masina obscura in lume, execeptie facand SUA si Japonia.
    Lexus LF-FC ne arată viitorul în materie de limuzine japoneze
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău