• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Raultm

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 26 in total
  • adevarul e ca anthony are dreptate . nu ajuta cu nimic daca face 30.000 km in 2 ani .prima revizie ar trebui facuta in cel mult jumate de an . nu zic , poate recupereaza intre timp , dar daca acesta va fi ritmul , e ca un serial intins pe 10 sezoane . dintr-o masina de drive test trebuie scos untul , vazut cum se comporta folosita fest , asa iti dai seama de ce poate si daca merita
    Interiorul lui i20
  • nu inteleg de ce va tot certati pe seama plasticurilor :) plasticuri ifetina au mai tote masinile pana in 20 de mii de euro asa ca nu mai bagati argumentul asta ... unu are plastic mai misto ca celalalt ... gusturile nu se discuta ... si cum am mai zis in alte ocazii , la nivelul firmelor din anul 2011 , cand iei in considerare achizitia unei masini o alegi pe cea care iti face tie cu ochiul ... totul tine de gust , nu de plasticuri , nu de fiabilitate ... si de pret bineinteles ... dar fiabilitatea si preturile sunt cam asemanatoare in ziua de azi pentru ca nimeni nu-si permite sa faca o masina proasta mai ales acuma cand toti vor cota de piata cat mai mare .... daca cei de la automarket au facut un test cu un yaris de 17 mii de euro , nu inseamna ca cineva e obligat sa-l cumpere ...
    Mic, dar mare
  • nu fac referire la partea tehnica , dar mi se par exagerate preturile !!! eu mi-am luat noul polo chiar in momentul lansarii , in sept. 2009 si m-a costat 9500 euro cu toate taxele .... si acuma e cam 12.000 cat yaris ... 17.000 de euro , varianta testata ? in 2009 la 17.000 imi luam jetta , vectra , octavia , qashqai etc toate cu dotari bune .... si se mai plang de faptul ca nu au vanzari ... sincer nu mi-as mai lua masina la preturile astea
    Mic, dar mare
  • Nu trebuie sa-i bata pe japonezi la ei acasa , nici pe nemti in germania si nici pe francezi in franta . Ei isi vad linistiti de drum si per total in cativa ani , au sanse sa devina lideri mondiali . Nu are nimeni garantia ca asa va fi , dar trebuie sa recunoastem ca fac tot posibilul pentru a ajunge acolo si au sanse . Cat despre raport calitate pret , de ce hyundai a fost prima companie care a oferit 7 ani garantie pe piata din europa cand absolut toate marcile ofera maxim 3 ? Eu am VW Polo si am primit 2 ani garantie . Inca 5 nu mi-ar fi stricat . Si urmatoarea masina , daca vor tine preturile asa sigur va fi o o coreeana .
    Hyundai şi Kia au planuri mari anul viitor: 7 milioane de maşini vândute
  • Daca ai fi urmarit stirile de pe automarket si ai fi vazut declaratia facuta de seful volkswagen si cum a ramas gura casca la calitatea unui hyundai , atunci poate nu ai vorbi doar ca sa te afli in treaba . O noua uzina auto in Romania este un lucru excelent , indiferent cine este producatorul . Atata timp cat scoate cateva sute de mii de automobile pe portile fabricii e foarte ok si pt locuri de munca , exporturi etc . Asa cum Samsung va deveni lider mondial la tellefoane mobile si electronice , asa este posibil ca si gyundai-kia sa devina in cativa ani la automobile .
    Hyundai şi Kia au planuri mari anul viitor: 7 milioane de maşini vândute
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Polo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Accord
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău