• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Hahahhahahahhahah! V-am zis eu. Tesla ii naspa. Masinile electrice autonome nici nu-s masini. Un dezastru! Elon Musk doreste sa distruga masina in forma in care exista actualmente. Orice iubitor de masini trebuie sa-l urasca pe Elon Musk, cel care a zis ca oamenii nu au ce cauta la volan.
    Tesla Model S o mai ia și razna: unii posesori acuză electrica americană că iese singură de pe autostradă în modul de pilotaj autonom
  • @eee i8 este foarte folosibil in viata reala pentru ca are motor pe benzina turbo de 1.5 cu peste 200 de cai. Bateriile sunt numai acesorii.
    Dragostea durează trei luni: Consumer Reports depunctează Tesla Model S pentru fiabilitate
  • Masina este intradevar destul de batranica in comparatie cu rivalii, fiind lansata de ceva ani buni, timp in care multe s-au schimbat in industria auto. Totusi, cred ca este unul dintre cele mai sigure masini din lume la momentul actual, si merita tot interesul pentru asta. Sincer, pe mine nu prea ma intereseaza performantele intr-un SUV, dar sunt foarte preocupat de siguranta, deci chiar o consider ca fiind o alegere interesanta. Probabil ca in curand va veni o noua generatie cu o platforma noua, mai usoara, si motoare de generatie noua, care vor obtine performante mai bune si va fi mai competitiva. Pana atunci, si XV60-ul actual este o propunere interesanta.
    Pachet din Suedia
  • @@Sam Bravo lui, sa fie, dar asta nu insemana ca rahaturile astea reprezinta un progress sau ca aduc vreo valoare masinii in afara ca artificiu de marketing.
    Am testat tehnologiile SF de pe noua generaţie BMW Seria 7
  • @un_fan Bai, eu vorbeam de tehnologie? Nu, eu vorbeam de electronice. Nu inteleg de ce in mintea unora tehnologie=sisteme electronice. Tehnologie poate fi orice, chiar si o roaba. Da, masinile au evoluat enorm in ultimii 20 de ani. Dar nu din cauza unor chichite electronice de rahat ca in BMW-ul asta. Masinile au evoluat enorm din punct de vedere mecanic, din punct de vedere structural, din punctul de vedere al materialelor folosite atat interior cat si exterior, etc. Nu inteleg de ce pentru unii orice prostie noua = progres. Nu-i chiar asa. Unele lucruri sunt un progres, iar altele sunt inutile. Ia uitativa cum multe marci au pus butoane "capacitive" din alea touch sensitive pe born in urma cu cativa ani, iar acuma majoritatea le-au eliminat si au adus inapoi butoanele fizice. De ce? Pentru ca prostia aia de marketing de bord cu touch screen nu functioneaza bine in viata reala si nu avea nimeni nevoie de ea. Sondajele arata ca oamenii nu folosesc nici macar jumatate din electronicele astea (asa-zisa tehnologie) in viata de zi cu zi. Oare cati proprietari de seria 7 a generatiei trecute s-au gandit: "Stii ce ii lipseste acestei masini ca sa fie cea mai de top limuzina din lume, gesture control". Hai lasati-ma! Marketing pur!
    Am testat tehnologiile SF de pe noua generaţie BMW Seria 7
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău