• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Astia de la Mitsu am impresia ca si-au cam pierdut mintile in ultimul timp. Nu stiu ce sa zic, dar au o strategie foarte proasta si vanzarile lor sunt execrabile. Evo era cam singurul motiv pentru care la lume ii pasa de Mitsu. Evo facea companie faimoasa si era un boost incredibil de imagine si reputatie. Era chiar asa greu sa dezvolte o generatie noua de Lancer si sa puna un motor puternic si sa-i zice Evo. Adica nu stiu, dar dupa mine, daca ai un lucru bun care merge bine, de ce sa-l strici?
    Adio, Lancer EVO! Sigla EVO nu va mai fi folosită decât pe câteva SUV-uri de performanţă, unele dintre ele hibride plug-in
  • Deci n-are motor, cutie de viteze si se conduce singura. Practic, am putea-o numi frigider cu roti ca masina a naibii de sigur nu-i.
    Tesla Model S oferă acum și un mod de rulare autonom. Elon Musk îndeamnă însă la atenție
  • @Andy nu sunt de acord cu ce ai spus tu. Nu sunt fan VAG dar sunt fanul fostului Phaeton si crede-ma ca era o masina superioara in comparatie cu Audi A8. Practic era un Bentley, cu sigla VW. Esec comercial da, pentru ca stim cu totii cat de snobi is oamenii. Dar masina era una extraordinara. Sa nu mai vorbesc de siguranta. Am avut un prieten de familie cu Phaeton care a pierdut controlul pe un drum umed si alunecos la 90 km/h ajungand intr-un copac. Masina a fost distrusa total in partea din fata dar cu zero instruzie in habitaclu iar el a scapat cu o usoara fractura la un brat din cauza bruscarii. O masina care nu o pot descrie decat cu termenul "overengineered". Ma intristeaza sa aud ca fa vi electrica. Sa faca si ei electrice de volum, ca Phaeton oricum nu conteaza pentru mediu. Cat vor vinde? Cateva mii de exemplare?
    Volkswagen anunță revoluția schimbării: noul Phaeton va fi complet electric
  • Eu nu prea inteleg argumentul asta cu cilindrea. Cine naiba are sa dea peste 30 de mii de euro pe o masina dar se zgarceste la cateva sute de lei pe an. Adica totusi, vad atatia rupti care au masini cu motoare de peste 2 litri si totusi se descurca cu plata taxelor. Deci nu inteleg cum poate fi asta un devantaj substantial. Adica totusi, multa lume cheltuie banii aia in cateva luni pe tigari sau alte rahaturi irelevante si inutile de genul, nu vad ce-i asa mare lucru sa platesti 900 de lei impozit in loc de 200, si la RCA la fel.
    Break-ul la putere
  • Am fost in cateva ocazii cu noul Logan si chiar m-a impresionat. Suspensiile par foarte comfortabile si ruliul este surprinzator de mic. Consumul e foarte bun de asemenea, iar masina e destul de animata pentru segmentul si pretul in care se afla. Interiorul a crescut mult in calitate de asemenea. Sa nu mai vorbim de spatiul interior care este de-a dreptul impresionat pentru o masina de segment B. Practic, este o masina foarte decenta care nu vad cum nu ar putea fi de ajuns pentru omul de rand. Acestea fiind spuse, pe mine ma preocupa foarte mult siguranta iar cele 3 stele dupa cele mai noi standarde sunt cam slabute. Mai mult, poti gasi oferte de masini noi sau aproape noi prin Europa la pret de Dacie. Masini care sunt superioare in orice mod posibil. Deci draga Dumbrava Andrei, puteai sa-i iei sotiei tale masinile astea la acelasi pret de Sandero: http://www.mobile.de/ro/Automobil/Opel-Astra-Selection-115-PS-inkl.-Klima/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:19000,mdl:5,frn:01-2015,mlx:10000,dmg:false/pg:vipcar/206309096.html# http://www.mobile.de/ro/Automobil/Ford-Focus-Lim.-1.6-Ti-VCT-Ambiente-AKTION/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:9000,mdl:20,frn:01-2015,mlx:10000,dmg:false/pg:vipcar/211169766.html Cam la acelasi pret, si multe altele. Deci, personal nu sunt convins ca Dacia este alegerea cea mai buna. Desi, este o alegere cel putin decenta.
    Cornel Olendraru, directorul Uzinei Dacia: "Aproape nimeni nu este nemulțumit că a cumpărat o Dacie"
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău