• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Ce imi place de astia de la Mazda ca nu-s popo ca aia care arunca o turbina pe motor si gata, ci ei chiar fac inginerie si lucreaza sa faca motoarele normale mai eficiente.
    Mazda promite motoare pe benzină mai eficiente cu 50% în termen de cinci ani
  • Vianule, tu nu ai toti neuronii in regula daca compari evolutia exponentiala a computerelor cu alte tehnologii. Industria automobilistica evolueaza mult mai lent, si degeaba le impopotoneaza producatorii cu tot felul de zorzonele electrice ca nu le ajuta cu nimic. Si acuma sa vorbim serios, sa spui cu certitudine ca in 30 de ani nu se vor mai produce masini cu combustie interna (nici macar pentru nostalgici sau pasionati), este total aberativ.
    Mașina viitorului: am testat 10 tehnologii care vor fi introduse pe automobilele de mâine
  • Nici nu stiti ce-i un muscle car si comentati. Ce legatura are Corvette cu termenul de muscle car? Niciuna! Corvette nu-i nici pe departe muscle car. A fost si este supercar. Si ce daca este populara in SUA Dane? Noi suntem in Romania nu? Ce treaba avem noi cu SUA. Si nici acolo nu-i chiar asa populara ca o vezi pe toate santurile, ca BMW-urile la noi. Corvette si supercarul clasei mijlocii, un supercar pe care chiar si-l permit oamenii. Si cu un pret de vreo 60k de dolari, care sigur nu se transforma in peste 150k de euro in Europa, este un masina exotica (in intreaga Europa cel putin) care ofera performante mai bune decat i8 la un pret mai mic. Si sa nu mai vorbim si de Jagur F-Type care il poti lua la un pret rezonabil si de asemenea ofera performante mai bune decat i8.
    Fantasmagoric
  • A si inca o chestie. Cine naiba sunteti voi sa ziceti asta: "Fără îndoială, în maxim 30 de ani nu vor mai exista vehicule cu propulsie convențională." Nu sunteti in masura sa faceti o asemenea afirmatie
    Mașina viitorului: am testat 10 tehnologii care vor fi introduse pe automobilele de mâine
  • In afara de pielea artificiala, majoritatea sunt niste eletronice.
    Mașina viitorului: am testat 10 tehnologii care vor fi introduse pe automobilele de mâine
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău