• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Automarket, unde-i testul cu noul Mustang? Colegii de la Autobild l-au publicat deja.
    Şah la rege
  • Exista mai multe site-uri pe care detinatorii de Corvette C7 atesta faptul ca pe autostrada scot consumuri mai bune decat cel declarat de producator in mod consistent. De asemenea, in primul videoclip nu era consumul instant ci media pe ultimele 25 de mile. De A1 nu m-am luat pt ca-i din grupul VAG. Chiar imi place masinuta. Oricum, fie ca vrei tu sa recunosti fie ca nu, ideea mea era ca motoarele mari aspirate is mai bune decat cele mici turbo, atat la consum cat si la performante.
    Volkswagen demonstrează potenţialul motoarelor de un litru: 272 CP şi 270 Nm
  • @Mowgli Mai Mowgli, tu din nou nu vrei sa recunosti realitatea? Abia astept sa te vad cum postezi un filmulet in care ne arati cum iti mananci filtrul de aer. Uite aici cat consuma Corvette in viata reala: https://www.youtube.com/watch?v=W9SzrYLCfvY Dupa cum arata si computerul de bord, are o medie de 32 mpg, care se traduce in 7,35 litri la suta de kilometri. Uite altul care scrie ca a condus-o tarisor si are o medie de 28 mpg (8.4): https://www.youtube.com/watch?v=IVqQOG8n1lE Asta in conditiile in care vorbim de un motor de 6.2 litri, V8, 460 de CP, aspirat natural. In acelasi timp, intr-un test Automarket, un rahatel turbo 1.0 95 CP din Audi A1, condus tare pe serpentine scotea peste 9 la suta.
    Volkswagen demonstrează potenţialul motoarelor de un litru: 272 CP şi 270 Nm
  • Motoarele turbo sunt de tot rahatul. Cele aspirate natural, sau cu supercharger, sunt mult superioare. VW oricum s-a facut de oaie cu 1.4 TSI care pica primul, inainte electronicelor, si alte rahaturi din astea la vremea lor, in loc sa fi imbunatatit 1.6 16 valve care il aveau si era mai bun. Cele mai bune motoare in lume sunt cele aspirate natural de la GM din seria LS. Compacte, usoare, performante, cu cuplu mare, si eficiente cu consum redus. Corvette scoate 7 la suta consum extraurban oficial si dovedit, si Escalade 10 la sute, pe cand un 1.0 turbo din asta pe Golf, o sa scoata 7-10 la suta consum real extraurban.
    Volkswagen demonstrează potenţialul motoarelor de un litru: 272 CP şi 270 Nm
  • @Nea Saiba Se pare ca tu inca traiesti in anii 70. Daca te uiti la timpi de pe Nurburgring o sa vezi ca muscle car-urile astea depasesc masini sport pur sange ca Ferrari 458, la o fractiune din pret. Daca nu pot lua curbe, nu stiu cum naiba scot asa timpi rapizi. Poate zboare peste circuite. In orice caz, nu-ti inteleg obsesia cu masinile pentru raliu, pentru ca ele nu au corespondente in cele de pe sosea. Daca te referi la hatchback-uri si alte masini mici de performanta, sunt intotdeauna cu o clasa sub muscle car-uri.
    A şasea generaţie a lui Chevrolet Camaro va fi prezentată sâmbătă, 16 mai
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău