• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Mda...treaba ii nasoala, tipic romanesc. Acuma, daca taxau si ei pe emisii sau noxe sau ceva, motivand ca se sperie municipalitatile de poluare, sau ceva de genul, mai intelegeam. Dar cat de ridicol ii ca unul cu masina de 25 de ani, plateste acelasi impozit cu unul cu masina de ieri. Ca sa nu mai vorbim, cum s-a spus si mai inainte, ca unul cu masina de 2000 de euro trebuie sa plateasca la fel cu unul cu masina de 200.000 la acelasi cilindree. Daca era un calcul corect macar luau in considerare mai multi factori. Oricum, pana la urma, ce rost are impozitul auto? Ce se face cu banii astia? La un oras cu 10.000 de masini, daca pui impozit mediu de 100 de euro pe masina, ar iesi un milion de euro pe an. Ce face orasul cu ei? Locurile de parcare? Ca nici alea nu se vad.
    Noul proiect de Cod Fiscal prevede creşterea impozitului pentru vehicule
  • @@Ivanoff Extraordinar, prima mea preocupare cand cumpar o masina ii cat succes la femei o sa-mi aduca. Du-te ma de aici cu prostii din astea adolescentine! On topic: Nu-s fan Japoneze. Dupa cum probabil ghiciti din poza de profil, sunt fan al masinilor americane. Nu-mi place Toyota ca ii asa plictisitoare ca imi amorteste mintea. Masinile lor nu prea au caracter. Suzuki si Mitsubishi au avut modele bune, ca si Toyota de altfel, dar acum is cam vai de capul lor. La Nissan imi plac masinile lor, dar nu ar fi preferatele mele cam in nici o clasa. Subaru is destul de interesanti, dar cam de nisa. Mazda in schimb, la momentul de fata, este pentru mine un fel de Alfa Romeo a Japoniei. Un design superb. Nici atat de futurist incat sa arate ca o caracatica strivita, nici plictisitor si batranesc. Perfect echilibrat in modernitate si caracter. Imi place si ca pun accent pe scaderea greutatii masinilor lor, dar si faptul ca inca mai folosesc masini cu motoare aspirate natural si cu cilindree decenta. Nu-mi place moda asta a downsizing-ului pentru sunt eu mai old school asa. Pentru mine, motorul perfect este un V8 aspirat, dar whatever ca deja deviez de la subiect. Ce vreau sa zic ii ca Mazda ii singura marca Japoneza care imi place cu adevarat (poate si Subaru un pic), pentru ca fac masini care arata bine, sunt distractive la condus, interesante, au caracter si imi plac si la partea tehnica. Si nu inteleg care-i faza cu VAG. Si ei fac masini bune, desi nu foarte aducatoare de entuziasm cand vine vorba de design, dar merg inspre premium si sunt solide, elegante si performante, desi cam scumpe. Nu inteleg de ce trebuie sa fie mereu ori asta ori celalta. Nu inteleg de ce majoritatea comentatorilor gandesc binar, fie una fie abla, ori ii alb, ori ii negru. Nu imi poate placea si Mazda 3 si VW Golf in acelasi timp? Nu le pot aprecia pe amandoua concomitent? Poate apreciez lucruri diferite la ele. Daca imi place una mai mult decat alta, trebuie acum sa o urasc pe cealalta?
    Suflet cu muşchi
  • Gata! Imi iau un Cadillac Escalade Hybrid ! V8, 6000 cmc ! Yeah baby!
    Impozitul pentru maşini hibride a fost redus cu 95%
  • @Mowgli Snobismele alea de care iti ziceam sunt perfect valabile si in America. Si acolo miturile astea is la fel de populare ca si in Europa. Cat despre cat de bine vand marcile germane. Alea de lux vand intradevar bine. Dar asta nu se explica neaparat printr-o calitate de proportii mitice. Secretul sta in marketing. Oricum Mercedes si BMW vand foarte bine, ca restul marcilor europene vand doar okay si prost. Spre exemplu Audi vinde acceptabil, dar nu grozav, iar VW ca marca vinde dezastruos de prost. Defapt, de cativa ani sunt doar in scadere. Au niste produse execrabile in SUA si Hyundai vinde de 3 ori mai mult ca ei. Chiar si fac si glume pe seama calitatii si fiabilitatii VW, cam cum se fac la noi despre Alfa Romeo sau Lancia. Industria auto Americana nu este falimentara. Tin sa-ti reamintesc ca GM a fost compania cu cele mai multe masini vandute timp de mai bine de 80 de ani. De asemenea, ai fi bine sa-ti reamintesti ca companiile Americane la inceputul anilor 2000 detineau cam tot ce misca in industria auto mondiala si erau foarte profitabile. Abia dupa 2005 am vazut o slabire care a culminat cu colapsul financiar mondial din 2008. Din 2009 au revenit in putere iar acum au vanzari si profituri record (cam toate companiile Americane). Mai mult, daca nu avea Fiat niste bani pusi deoparte si cumpara Chrysler cu toate diviziile sale in 2009, acum nu mai exista. Chryler tine Fiat in viata. GM, in ciuda scandalului recent cu cheitele, au avut vanzari record si profituri solide, iar Ford se descurca mai bine ca niciodata. Tin sa va reamintesc ca eu nu va bag pe gat suprematia masinilor americane. Fiecare are preferintele sale, si mie sincer, desi am un loc special in suflet pentru masinile americane, imi plac masini venite din toate tarile, chiar si unele din Coreea. Ce incerc sa zic este ca n-are rost sa judecam niste produse dupa niste preconceptii si mituri de marketing pe care le avem in minte. Adevarul se poate vedea doar prin analize statisticle si date concrete. Si sa stiti ca daca va uitati obiectiv la problema, veti vedea ca nu exista companie auto superioara sau suprema. Toate au problemele si neajunsurile lor, atat si chestii la care exceleaza.
    Ce cred americanii despre singurul Skoda Superb din Statele Unite?
  • Majoritatea sunt niste mizerii ordinare si inutile.
    7 tehnologii pe maşinile viitorului: cum va schimba internetul interacţiunea cu maşinile
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău