• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sam93

  • Membru din 02.02.2015
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 269 in total
  • Is pe site-ul asta din vremea in care mafia era un username folosit des. Niciodata nu am facut parte din echipa de glumeti. Pur si simplu imi exprim si eu opinia.
    Citroen: ”Lucrăm la ideea de maşină autonomă, dar ea nu se va lansa mâine”
  • Vai doamne ce ma poate irita idea masinilor autonome. Totii producatorii au inceput sa fie obsedati de a aduce aceasta tehnologie pe piata. O prostie dupa mine. Peste 10 ani de la lansarea acestor masini, nu vom mai avea voie sa conducem. Sunt totusi curios cum o sa functioneze in Romania cand iti sare o vaca in fata masinii, sau cand vine spre tine o caruta cu un cal care merge in toate directiile (cum am mai patit de multe ori dealtfel).
    Citroen: ”Lucrăm la ideea de maşină autonomă, dar ea nu se va lansa mâine”
  • Nota 10 pentru comentariu Mowgli!
    Şeful mărcii Lotus sugerează posibilitatea lansării unui crossover
  • cand iei* Doamne bun ar fi un buton de edit la comentarii!
    Familia şoferului
  • Dragi redactori AutoMarket, se vede de la o posta ca sunteti fani VAG. Masina asta ii mai atractiva ca noul Passat din toate punctele de vedere, dar se pare ca vreti sa-i cautati defecte cu lupa. In primul rand Passat are niste preturi SF, mult mai mari atunci cand adaugi ceva optionale de bun simt. Cilindrea nu-i corect sa fie un minus pentru ca piata din Romania ii extrem de insignifianta si din majoritatea tarilor UE, numai la noi se practica cretinitatea asta de a taxa pe cilindree, in loc de a taxa pe poluare. Performantele n-or fi ele cele mai bune, dar consumul real pun pariu ca va fi cel mai bun din segment. Nu stiu de ce naiba se dau note la consum dupa cifrele oficiale, cand stim cu totii ca alea nu au nici o legatura cu realitatea. Nu puteti taxa masina in minus la consum ca voi conduceti ca niste turbati si schimbati numai la 5000 de rotatii pe minut. Ori testezi performantele dinamice, ori consumul, dar nu le poti testa pe amandoua in acelasi timp. In orice caz, nu vreau sa ma intelegeti gresit. Nu urasc VAG (spre deosebire de multi alti useri) si nici nu-s fanboy Mazda. Dar Mazda 6, cand ei in considerare toate atributele sale, este cea mai buna masina din segmentul D la momentul de fata.
    Familia şoferului
Pagina
12345...525354
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo, Renault Clio, Opel Astra F, Opel Astra G, Toyota Yaris
  • MASINA LA CARE VISEZ Dodge Challenger Hellcat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău