• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ScorpyonVAG

  • Membru din 28.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1155 in total
  • Tot scump ramane la un pret de pornire de sub 10.000 euro. Deja daca punem optionale sa arate ,,a masina" o sa sara usor de 12-13.000euro. Si este 1.0 , 75cp, 3 cilindrii. Asteptam alternativa Suzuki (daca mai continua ,,fratietatea" Agila-Wagon R, Agila-Splash), care probabil va fi mai ieftina. Sunt putin nelamurit cu provenienta motorului ? Sa fie 1.0 de la Opel optimizat asa de mult sa aibe 75cp sau sa fie indestructibilul 1.0 de la Suzuki, care are niste consumuri spectaculoase si ar face invidios si un diesel ?
    Opel Karl: imagini, detalii oficiale cu înlocuitorul lui Agila, așteptat să coste sub 10.000 de euro
  • @antonny: Nu exista nici o diferenta, codul motor este pentru toate H5FT. Doar ca pe Duster are puterea maxima la 5250 parca, iar la restul la 4500.
    Exemplu de downsizing
  • Deoareec hidrogenul este foarte scump de extras, insa este cel mai raspandit in univers !
    Mitsubishi: "Era lui Evo s-a încheiat, viitorul este electric"
  • Sa zicem ca daca ai mai pune inca 1-2 mii ai gasi o masina ,,mult mai masina" decat acestea afisate. Insa problema este ca 10.000 pentru multi reprezinta un prag psihologic.
    ANALIZĂ: Ce maşini noi poţi cumpăra cu 10.000 euro?
  • Sunt foarte trist. Eu sunt un fan al motoarelor cu combustie interna, imi place sa le aud mergand, sa le aud ,,simfonia", ma fac sa ma simt bine intr-un cuvant. Imi place sa simt mirosul de benzina, motorina. Insa pentru performante si mai bune decat Lancer X, nu ar mai putea indeplini normele euro 6. Dupa cum vedeti si producatorii de supercaruri fac modele hibride din ce in ce mai mult. O masina electrica sa te deplasezi din A in B e ok. Dar sa conduc o masina electrica si sa am parte de sunete facute la calculator si bagate in boxele difuzoarelor nu imi place. Se pare ca anul 2014-2015 este apogeul motoarelor pe benzina si diesel, practic nu prea mai au ce sa imbunatateasca. Mai pun diferite sisteme pentru a mai salva din combunstibil, insa motorul luat ca un intreg este optimizat in proportie de 99%. Viitorul va fi unul dificil pentru noi care suntem pasionati de : ,,vruuuummmm".
    Mitsubishi: "Era lui Evo s-a încheiat, viitorul este electric"
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Masini normale pentru oameni normali
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cate putin din fiecare
  • MASINA LA CARE VISEZ Creatia mea :))
  • TOP MASINI 1. Prea multe !
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău