• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sharks

  • Membru din 01.05.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • Interesant articol. Doar ca nota pare a fi mai mica decat (merita) alte productii... ceea ce denota o lipsa de obiectivitate, dar nici o surpriza la acest capitol, reporterii AM sunt renumiti pentru asta, PS: daca eram in locul celor de la Toyota Romania, nu va lasam mai mult de 3 ore sa va dati in RX!
    Sumo
  • Frumoasa masina, dar... Cascada? Adica, Cascada?? WTF??? Alt nume nu gaseau??
    Opel Cascada va fi primul model echipat cu motorul 1.6 SIDI de 200 CP
  • Mmm... nu. Nu prea inteleg ce e in capul designerilor de la Peugeot Sport. Anul 2012 aduce aceleasi comenzi langa volan si nu PE volan, frana de mana clasica... hai ca la frana de mana inteleg partial de ce, probabil ca e utila cand faci "demonstratii de maiestrie" cu iubita langa tine, dar e cam subtire scuza. Aspectul general al masinii desi este bun, exact cum BINE a zis si Mircea M., "Un design evoluat, însă care-şi pierde parcă din agresivitate". Sigur nu mai are acelasi aer feroce.
    Peugeot RCZ facelift: o nouă faţă pentru coupe-ul francez
  • Mda, ia loc. Eventual pe jos, ca e proaspat maturat. Accelerarea de care tu vorbesti se face pe o unitate de timp sau spatiu. Vorbim deci de secunde sau metri. Si acolo pierzi. Daca vorbim de acceleratie de la 0 la infinit, ai dreptate. La infinit...
    Ford Mondeo primeşte motorul 1.0 EcoBoost
  • Frumoase jante ... si cam atat. Qashqai-ul e bijuterie pa langa asta! Pacat de grupul motopropulsor, de sistemele de siguranta active si pasive.. Mazda chiar e o marca ce ar trebui sa inpuna respect, si-au batut joc designerii de clienti cu modelul asta sau cel putin de noi, europenii, poate asiaticii au alte gusturi. Grila masca a radiatorului, laudata de AM, nu trebuia coborata asa de mult, e un SUV, nu o berlina! Fata e anosta, spatele nu spune nimic, designul interior vorbeste pe limba Dusterului nostru, o idee mai elevat, iar finisajul in plastic negru lasa de dorit. Faza cu oglinzile care flutura la viteza mare e bestiala! Credeam ca numai la cele ieftine se poate intampla!
    Revoluţia de aluminiu, versiunea diesel
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău