• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Soxy

  • Membru din 25.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 720 in total
  • @Boullier si ce se va schimba ... ? McLaren va castiga curse? e irrelevant cum se iau deciziile strategice din timpul curselor, atata timp cat lupti cu Force India ... si pierzi (considerand ca acesta din urma a produs un dublu abandon la Hungaroring si tot se afla intr-o pozitite superioara in clasament) anula acesta pt McLaren e mai grav decat cel de anul trecut ... Whitmarsh sau Boullier ... sau Dennis ... e tot una ... se afla in situatie mai rea decat Ferrari ... paote si acuma mai fura informatii de la Italieni ... dar de date aceasta cu ce folos??? nici una ...
    McLaren anunţă schimbări de strategie: "Deciziile vor fi simple şi rapide"
  • @Mircea cea mai tare parte din articol :)))) "McLaren boss Ron Dennis has already hinted another row between the rivals could be on the horizon this year. He suggested at the launch of the new McLaren last weekend that another team had gone too far in its interpretation of the rules for this season. He did not mention Ferrari, but it is known that he was referring to them." un articol si mai interesant http://www.telegraph.co.uk/sport/motorsport/formulaone/f1news/6789216/Max-Mosley-the-inside-story-on-McLarens-spygate-and-the-F1-teams-breakaway.html
    Ecclestone: "Regulamentul ar putea fi modificat pentru a îmbunătăţi popularitatea F1"
  • Rosberg are dreptate, pentru el si echipa era mai bine sa il lase, el facea 25 de pct si se distanta, echipa facea si ea ceva pct in plus, si nu facea RBR DAR sa-i zici la Hamilton sa piarda puncte in favoarea lui Rosberg, cand poate sa recupereze puncte? ... hai serios ... cat de idiot trebuie sa fii sa crezi ca va accepta ... mai mult ... conform analizei celor de la skyF1, daca Hamilton era chemat la boxe inaintea lui Rosberg si primea softuri putea sa castige ... deci ii f#ti strategia, dp care ii mai ceri si sa-si cedeze locul ... hai serios ... eu il sustin pe Rosberg in lupta pt Titlu ... dar nici chiar asa ... http://www1.skysports.com/f1/report/22058/9397796/conclusions-from-the-2014-hungarian-gp "And yet, after further reflection, Hamilton might well ask why his own crew why, if they knew that Rosberg was behind him on the road and had to change tyres again, they didn’t call him in for an identical strategy to run to the end on the faster soft tyres and cover off the World Championship leader in the process. Had they done so then Hamilton would probably have won the race too."
    Hamilton şi Rosberg se contrazic în privinţa ordinelor de echipă de la Hungaroring
  • si Vandorne? tocmai a castigat cursa de GP3 din HU ... ? faptul ca McLaren nu are inca sponsor principal este pe motivul ca isi permite sa nu aiba ... Au ei bani de Alonso, Vettel sau Ham ... problema se pune eventual daca sunt dispusi sa-i plateasca sau nu ... Oricum Bottas arata potential si McLaren se intelege bine k Finlandezii ... asa k nu se stie ... poate fi o mutare de bun augur
    McLaren, interesată de Bottas pentru sezonul 2015
  • @Pablo am presupus k pe soft il prindea din urma pe Alonso si-l depasea, oricum ... dc termina pe 4 ... pierdea 13 puncte si crestea diferenta fata de Rosberg la 27 de puncte ... astfel l-a redus la 11 ... nu-I rocket science sa-ti dai seama de ce a decis Ham astfel :)))))) probabil a avut a discutie k Wolf dp cursa ceva de gen: What the F#uck were you thinking to ask me something like that? Are you an idiot??? DAMN ?!?!?!?! :)))))
    Mercedes va regândi ordinele de echipă pentru a evita potenţialele conflicte
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C W204, Skoda Octavia II
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău