• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tataia_Sorin

  • Membru din 21.03.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2 in total
  • Prieteni, e foarte simplu: ca sa o folosim si noi e nevoie de bani. Ii cheltuim sau nu? Asta e de fapt intrebarea. Bagam bani in chestia asta? O vom putea folosi si noi? Sistemul e deja copiat si cred ca la ora asta se fac teste aerodinamice in tunel pentru includere pe masini incapand cu Bahrain.
    Lotus şi Red Bull vor să clarifice urgent legalitatea sistemul F-duct utilizat de Mercedes
  • In orice echipa pilotul isi seteaza masina, cere mecanicilor sa umble aici sau acolo ca sa isi simta vehicolul cat mai bine. In articol se mentioneaza interesul pe care il are Vettel pentru TOT ce reprezinta componenta a monopostului sau, si eu cred ca asta ii aduce un plus fata de Webber. Sigur exista ordine de echipa, si sigur in unele cazuri poate ca Webber ar fi putut face o treaba ceva mai buna. Dar trebuie sa recunoastem ca per total numarul 1 in Red Bull este Vettel. Cat priveste masina de plunon si performantele lui in ea....eu cred ca Vettel ar imbunatati-o cerand mecanicilor exact ce trebuie astfel incat sa castige clar cateva pozitii, daca nu si curse. Ca o concluzie: Newey e un geniu iar Vettel un bun driver dar si un bun mecanic al propriei masini. Similar lui Vettel sunt Alonso, Schumacher si Button din driverii de top. Parerea mea.. :)
    FEATURE: Secretele succesului lui Vettel în Formula 1
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău