• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tatraurs

  • Membru din 19.12.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1519 in total
  • @Moldovean 3000cmc diesel,am uitat sa zic motorina,sa nu se inteleaga gresit. https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/43-X5.html?fueltype=1&gearing=2&powerunit=2
    Inteligență emoțională
  • @xxx.Masinile personale+cele conduse de alti membrii din familie,luate de noi, toate au avut probleme ,unele chiar grave(nemtoaice).In sevice in garantie am "murit cu dreptatea in mana"(turbine,senzori,filtre...n-au facutbobiectul garantiei,doar injectoarele au fost moca dar cu mukt scandal si cu masina blocatabo luna juma' in service)Amuzant e ca am schimbat atat de multe la ele pana in 150000km,ca apoi pana la 250 000km+ nu s-a mai stricat mai nimic ca era totul schimbat. Stiu ca e o loterie masina second,dar macar o iau la juma de pret sau sub si cu garantie de reprezentanta(cu toate ca din Ro. nu mi-as lua) dar de masina noua eu m-am lecuit. Fiecare e liber sa isi ingroape banii in ce vrea,eu nu vreau sa mai aud de fiarele noi.ps. Am o nemteasca luata de noua,are aproape 90 000 km,masina ,nu-i dau numele,benzina,clasa premium cu o steluta pe ea,are 85 000km acum,trebuie sa-i schimb lantul cu tot cu distributia variabila de pe admisie si evacuare ca s-au mancat dintii de pe ele,puntea spate care a ruginit si a incepu sa crapae ,conductele de frana care sunt ruginite si ele cu toate ca iarna n-a mers pe strazi.A avut o rechemare in Europa pentru"rear frame rust" si schimbat suspensiile carevcurgeau. Bineinteles ca in Romania nu s-a aplicat. Nu ma ofticam daca era second,ma oftic acum ca stiu cat a fost noua si cat am pierdut cu devalorizarea la ea si cati bani am bagat si mai bag in ele.pps.La o masina germana(nu premium) mi-au cerut pe o revizie completa in service+placute fata spate 4500lei,am refuzat,cu cele mai scumpe piese luate de pe piata costurile n-aubtrecut de 900lei.Nu mi-a pasat ca pierd garantia,din diferenta de costuri mi-o repar eu in alta parte mai ieftin si mult mai bine.
    Inteligență emoțională
  • Orice masina se poate fura in maximum 5 minute,mai ales cele care au keyless entry,un aparat de clonat cu o antena mai babana si un amplificator mai acatarii ti-l potinlua de pe darkweb cu 500e.Un aparat de bruiaj al semnalului gps e de la cateva sute de euroin sus,asta daca masina e echipata cu cele mai moderne sisteme antifurt.Sunt pe site la Politia Capitalei la masini furate cred ca mii de masini moderne care au disparut in cateva minute din parcari.aPe mine ma pune pe ganduri altceva,ce poate face un hacker cu o masina a carei directie e elcetrica,controlata de calculator,nu numai directia,chiar si franele,acceleratia...
    Video: un cercetător belgian a profitat de o vulnerabilitate software pentru a fura un Tesla Model X
  • @ M-am uitat si la versiuni,la francezi Dacia Logan Acces e Ambiance-ul de la noi,la ei nu se vinde versiunea cheala cu b are negre si fara geamuri electrice si radio.Te asigur ca daca intrii la unguri pe site(care au sibtva-ul mai mare decat il avem noi)pe Dacia.hu,la bulgari pe Dacia.bg,la cehi pe Dacia.cz...vei vedea ca sunt mai ieftine ca la noi si la acelasi nivel de echipare,identice la echiparile in standard.
    Inteligență emoțională
  • @ciocarlie. Daca n-ai autostrazi ai nevoie de un motor potent.O depasire de autotren cu patru oameni in masina care depasesti la peste 70km/h devine periculoasa cu mai putin de 100 de cai,nu e vorba ca ne credem pilotibde raliu.
    Inteligență emoțională
Pagina
12345...606162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău