• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Tatraurs

  • Membru din 19.12.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1519 in total
  • *poseda
    Proiect legislativ: mașinile electrice și hibride ar putea avea plăcuțe de înmatriculare diferite, pe un fond vernil
  • Bucuresti,2025-Proiect legislativ: masinile care nu posed placute de inmatriculare diferite, pe un fond vernil,nu vor mai avea voie sa intre in Bucuresti.Sunt exceptate toate masinile statului,cele de la corpul diplomatic,transportul consular si cele ale persoanelor cu handicap locomotor.
    Proiect legislativ: mașinile electrice și hibride ar putea avea plăcuțe de înmatriculare diferite, pe un fond vernil
  • Mie mi se parea DS 9 hidos,de acum stiu ce e mai bocciu.Arata ca un chinez care a primit un sut intre picioare dupa ce-a muscat din greseala dintr-un ardei iute,oare astia sunt normali la cap cand scot pe piata asa ceva?
    Conceptul BMW iNext se transformă în modelul de serie iX: SUV-ul electric promite peste 500 de cai putere și autonomie de până la 600 de kilometri
  • @green_alex.Conteaza pentru mine. Acum cativa ani,patronul unui dealer auto de prin tara(Renault) avea ca masina personala ultimul model de seria 5. Poze cu el date de angajati,citit in presa,radeau de el ca pana nici lui nubi-a placut Vel Satis-ul. E ca si cand ai produce alcool dar nu bei ca nu iti place sau ca face rau.Cu 65 de cai n-ai ce sa faci intr-o tara care nu are autostrazi,daca pe autostrada iti sunt de ajuns sa mergi pe prima banda,in exterior e imposibil sau periculos sa faci o depasire.Am vondus logan de 75 dw cai ,era vai de mama lui la peeformante,sa nu imi spui ca asta nou care e mai greu in realitate,gatuit de norma euro 6 si cub65 de cai e ok,mai ales la cat costa si ce primesti in banii astia ca am citit ca pana si roata de rezerva au scos-o din standard,inutilul kit de pana acum.Pana atunci,iubiti voibDacia,eu nu uit ca la noi se vinde mai scump ca la Unguri,francezi,cehi si bulgari,nunuit cate facilitati au primit in Romania(de nu mai puteai sa inmatriculezi o masina adusa de afara mai veche de sapte ani) sau taxele de poluare sau de inmatriculare care au avantajat Dacia.ps. Dacia nu (mai)e o marca romanesca cum nici De'Longhi nu e,doar produse aicipentru facilitati,mana de lucru ieftina si avantajul ca in romania poti declara profitul pe care-l doresti si apoi sa platesti o mizerie de impozitbpe profit,atat . Sk da,sunt hater.
    Luca de Meo, CEO-ul Renault: "Marca Dacia are potențial uriaș și produce mulți bani"
  • Sunt curios de gargaragiu' de Luca de Maozedung "șăf" la o firma care "produce o groaza de bani" ce masina conduce in timpul liber,probabil el are un Logan pe gaz iar nevasta-sa un Sandero de 65 de caluti ca si Dacia din 1970 avea tot atat si se descurca lumea cu ea,nu? "Vrem să permitem mărcii Dacia să înflorească precum un brand matur"- la cat au ajuns sa ceara pe o tabla de 65 de cai,e posibil sa infloreasca ca un popcorn,sa faca poc o data si gata.
    Luca de Meo, CEO-ul Renault: "Marca Dacia are potențial uriaș și produce mulți bani"
Pagina
12345...697071...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău