• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

TheArrogantOne

  • Membru din 26.01.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 131 in total
  • ce vrea marchione sa spuna este ca ca nu sunt viabile daca, cumparatorii nu sunt stimulati prin pachete financiare generoase de la stat a se vedea cazul Singapore si Hong Kong unde dupa ce au fost taiate aceste ajutoare vanzarile tesla s-au evaporat peste noapte.
    Marchionne este greu de impresionat: “Mașinile electrice nu sunt viabile, nu ai cum să faci profit!”
  • DAR facelift are dreptate intr-o privinta in loc sa penalizam in mod absurd cu taxe de mii si mii de euro pana si motorase pe benzina cu 4 cilindri, nu mai bine ar fi sa incepem sa taxam la greu si dezelurile, ca alea ne asfixiaza in marile metropole, nu co2
    Noi obiective privind emisiile de CO2: Uniunea Europeană vrea o lege care să promoveze mașinile electrice
  • @facelift atomocentralele emit cel mai putin Co2, doar pt minerit + constructia centralei + imbogitirea combustibilului, si toate astea sunt foarte eficiente si emit in total intre 12 si 24 de grame per kilowatt ( in fucntie de design, gen 3 emit mai putin decat gen pt ca folosesc mai putine materiale si folosesc mai eficient combustibilul, iar viitoarea gen 4 o sa taie la jumatate emissile ), doar energia eoliana este la fel de jos ca emisii de co2, solarele emit de 4 ori mai mult co2, Hidrocentralele emit mai putin CO2, dar in fucntie de locatie pot emite destul de mult metan, care este mai problematic decat co2, deci unele hidro emit cat o centrala nucleara sau ceva mai mult. data vitoare poate te documentezi inainte sa comentezi prosteste si sa pui centralele nucleare in acelasi cos cu centralele termice pe carbuni. cifrele sunt cele prezentate de IPCC, iar daca, prin absurd, nu stii ce este IPCC, poate nu ar trebui sa vb deloc despre subiect https://www.ipcc.ch/pdf/assessment-report/ar5/wg3/ipcc_wg3_ar5_chapter7.pdf pagina 539 cu placere
    Noi obiective privind emisiile de CO2: Uniunea Europeană vrea o lege care să promoveze mașinile electrice
  • la anu o sa creasca iar dezelu ca intra noi penalizari in viguare de la 1 ianuarie pt motoarele pe benzina, pt ca asa stie guvernul francez sa stimuleze inlocuire dezelului care emite particule, cu taxe din ce in ce mai mari pe benzina. logica de birocrat
    Renault se adaptează la scăderea vânzărilor de mașini diesel: producția de motoare pe benzină va crește semnificativ
  • @arhitect stii cum e cu vedetele toata lumea le admira, nimeni nu le ia in pat
    Moștenitorul
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VOLVO S60 D5 AWD, VOLVO V40
  • CE MASINI AM MAI CONDUS VOLVO S40 R.I.P.
  • MASINA LA CARE VISEZ VOLVO S60 POLESTAR
  • TOP MASINI 1. VOLVO S60 POLESTAR
    2. ALFA ROMEO BRERA
    3. SUBARU WRX STI
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău