• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Undercover

  • Membru din 20.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 18 in total
  • mosule...nu din cauza asta s-a renuntat la ele. Vb de guitat, dar vad ca guiti cel mai tare pe-aci....sa nu-ti prinzi urechile in comentarii...si cred ca doar tie i-ti pare complexa exprimarea , pt ca exacta in nici un caz. Fiind foarte complex in exprimare (cum crezi tu) , probabil ca nu stii sa te faci inteles pt ceilalti. Cu injurii la adresa altora in nici un caz nu dai dovada de complexitate in comentarii si nici de un pic de inteligenta , doar pt ca altul are alta parere ...adu argumente. Am 4 sau 5 documentare distincte despre istoria grupei B , si stiu despre ce vb , spre deosebire de tine. NICIODATA nu s0a pus problema timpilor scosi pe etape cand s-a avut in vedere luarea acestei decizii. Sunt doar 2 factori care au dus la luarea acestei decizii : 1.FIA a desfintat grupa B pt ca fiind prea puternice erau din ce in ce mai greu de controlat , constructorii avand regulamentul FIA permisiv , putea sa duca puterile motoarelor pana in panzele albe ( gandeste-te ca erau anii 80' fara pic de asistenta electronica) multi piloti si spectatori pierzandu-si viata de pe urma aciidentelor, pe de o parte , iar motivul 2 si CEL MAI IMPORTANT : pt ca organizatorii nu puteau sa controleze multimile de oameni care se adunau sa priveasca masinile astea....stateau pur si simplu pe traseu , multi fiind omorati de masinile scapate de sub control { "bomboana de pe tortul" grupei B fiind in raliu portugaliei cand o masina a intrat in plin Revenid la filmul cu Ari care era pilot Peugeot. Peugeot in anii aia nu erau implicati in nici un alt sport cu motor putandu-si canaliza resursele pe care le aveau le numai pt dezvoltarea de masini de raliu si derivate din ele . - Iulian325 stie ce vb si are dreptate , in 88 asta a fost recordul stabilit de Ari Vatanen. Asta nu e o proba sau etapa de raliu , ci o URCARE ___HILL CLIMB. in 1988 , cand s-a prezentat cu masina asta, nefiind o masina de grupa B , ci modelul castigator al cursei Paris-Dakar, cu toate rotile motrice si directoare ,modificat, era cam peste tot si se asteptau sa doboare recordul pe urcarea asta. Nu spun ca nu are tenta de publicitate, dar e un scurt metraj , montat din mai multe surse, camerele de pe masina , exterioare (statice, pe margine) care documenteaza cursa record pt pikes peak 88. Dupa cum vezi , filmul asta a castigat si niste premii , pt spectaculozitatea imaginilor , pt felul cum omul ala conduce la limita ,admirabil pe un traseu sinous , unde la cea mai mica ezitare , "ar putea sa-i cante popa". Ala nu e un joc video, omul ala PILOTEAZA pe bune. Daca a ratat o intrare in viraj, nu ai da restart si o ia de la capat. Sper ca te-am convins cu argumente. Bafta mare.
    Film de colectie: Climb Dance, 5 minute de pilotaj cu Ari Vatanen
  • Alex nu compara masinile de grupa B din anii 80 cu astea din 2009. Atunci nu aveau nici un fel de ajutor din partea electronicii . Totul tinea de pilot. Aia dupa fiecare etapa erau extenuati pt ca se "luptau" in permanenta cu masina. Bafta mare 2all.
    Film de colectie: Climb Dance, 5 minute de pilotaj cu Ari Vatanen
  • lectie de pilotaj la limita cu Peugeo-ul asta , care am impresia e modelul ala cu toate rotile directoare ? Cel mai bun pilot de raliuri , parerea mea , si asta fara intentia de a supara fanii marelui Colin McRae (RIP). Dar in aceasi vreme cu Ari Vatanen , pilota si o femeie faimosul model Audi S1( masini de altfel care au facut multe victime in raliuri datorita puterilor impresionante la care se ajunsese). Multam pt filmul asta , cu toate ca l-am vazut de multe ori ramanand uimit de felul in care "arunca " masini dintr-o parte in alta. Bafta mare 2all.
    Film de colectie: Climb Dance, 5 minute de pilotaj cu Ari Vatanen
  • nu ai deloc dreptate mestere. Astea SUNT MASINI ADEVARATE....sau cel putin una e SIGUR. Idealul nu e sa ai un BMW, cel putin nu pt mine. "Duelurile" nu trebuie neeaparat sa includa si un BMW , cu toate ca sunt fan BMW si conduc o masina nemteasca. Asta e un duel pt clasa in care se incadreaza masinile astea , adica hothatch-uri. Megane R26.R e proiectat pornind de la ideea unei masini de circuit si apoi adaptat pt sosea, deci de aici trageti concluzia. Daca a-ti fi obs atent filmul cu cele 2 modele pe circuit a-ti fi vazut ce bine sta Meganul pe viraje si in acea sicana stanga-dreapta, pe cand Fordul trebuia in permanenta corectii din volan. Iar , comentariile se fac pe baza titlului sau articolul sau cum vreti sa-i spuneti.....in filmul asta e doar Renaul vs Ford......asa ca puii mei , lasati Astra OPC pt cand va fii inclusa intr-un test comparativ. Bafta mare 2all.
    VIDEO: Duel incitant - Ford Focus RS vs. Megane R26.R
  • nu ai deloc dreptate mestere. Astea SUNT MASINI ADEVARATE....sau cel putin una e SIGUR. Idealul nu e sa ai un BMW, cel putin nu pt mine. "Duelurile" nu trebuie neeaparat sa includa si un BMW , cu toate ca sunt fan BMW si conduc o masina nemteasca. Asta e un duel pt clasa in care se incadreaza masinile astea , adica hothatch-uri. Megane R26.R e proiectat pornind de la ideea unei masini de circuit si apoi adaptat pt sosea, deci de aici trageti concluzia. Daca a-ti fi obs atent filmul cu cele 2 modele pe circuit a-ti fi vazut ce bine sta Meganul pe viraje si in acea sicana stanga-dreapta, pe cand Fordul trebuia in permanenta corectii din volan. Iar , comentariile se fac pe baza titlului sau articolul sau cum vreti sa-i spuneti.....in filmul asta e doar Renaul vs Ford......asa ca puii mei , lasati Astra OPC pt cand va fii inclusa intr-un test comparativ. Bafta mare 2all.
    VIDEO: Duel incitant - Ford Focus RS vs. Megane R26.R
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău