• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

addeco

  • Membru din 29.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 42 in total
  • 2015 Renegade FWD AWD TrailHawk Approach angle 17.9° 21.0° 30.5° Breakover angle 21.2 24.0 25.7° Departure angle 29.7 32.1 34.3° Running clearance 6.7 7.9 8.7 Water crossing (5 mph) 19” Mai multe detalii in comentariul de ieri.pe aceeasi tema (Jeep Renegade).
    Urmaşul
  • Dupa cum am spus si ieri, pretul lui Jeep Renegade se situeaza in plaja 22 000 Euro (Latitude, cu garda la sol de 17 cm, FWD, respectiv 20 cm AWD) - 36 000 Euro (Trailhawk, cu garda la sol de 22 cm). Pentru marginea inferioara a pretului cred ca totusi este mult mai convenabil un Suzuki Jimny AT (cutie automata), Made in Japan, cu garda la sol de 19 cm, caroserie cu sasiu separat, reductor, AWD cuplabil electronic, cu 14 000 Euro (TVA si discount inclus). Pentru marginea superioara a pretului cred ca este mai convenabi un Suzuki Grand Vitara AT, Made in Japan, cu garda la sol de 20 cm, AWD permanent, reductor si diferential blocabil electronic si numeroase alte dotari, cu 20 000 Euro (TVA si discount inclus). Sau daca totusi vrei sa dai 36 000 Euro pe un Off-roader adevarat, mai bine cumperi un Jeep Wrangler Rubicon, Made in U.S.A., cu garda la sol de 26 cm, caroserie cu sasiu separat, reductor, diferentiale blocabile pe toate puntile si in pus bara stabilizatoare anterioara decuplabila electric.
    Preţuri Jeep Renegade în România: cel mai mic SUV al americanilor pleacă de la 22.200 euro
  • Probabil pentru off-road Suzuki a considerat ca Jimny este suficient, iar pentru SUV cu veleitati off-road noul Vitara cu All Grip imprumutat de la S-Cross va fi imaginea firmei.
    Suzuki va renunţa la producţia modelelor Grand Vitara şi Alto
  • Joi 28.08.2014, ora 13:00 si vineri 29.08.2014, ora 9:00, am fost invitat de un dealer Jeep din tara, respectiv AUTOITALIA Bucuresti sa particip impreuna cu sotia la un eveniment cu noul Jeep Renegade la Circuitul de Off Road Top Cross Ciolpani. Joi am primit numarul de participare 06 si dupa o asteptare consistenta de aproape 2 ore am urcat in singurul Jeep Renegade Latitude alb, Made in Italy (pe platforma lui Fiat 500 X), cu numere de Italia, cutie manuala 6 trepte, motor 1,6 Diesel (desi unii din specialisti de la Jeep Romania afirmau ca este 2.0 Diesel, dar acesta este livrat doar cu o cutie automata cu 9 rapoarte ZF Chrysler), 118 CP, 236 Nm, tractiune pe fata Front-wheel drive - FWD (desi unii din specialisti de la Jeep Romania afirmau ca este AWD, dar acesta este doar modelul Trailhawk, cu veleitati off-road) si corespunzator FWD garda la sol de 17 cm. Am pornit motorul cu butonul Start si aproape imediat acesta s-a oprit si nu am mai reusit sa-l pornesc. Dupa cca. 10 minute, timp in care 4 specialisti de la Jeep Romania au facut eforturi deosebite sa reporneasca motorul, masina a repornit si am plecat pe circuit. Traseul a ocolit o portiune cu sleauri cu apa si noroi, fiindca cu 1/2 ora inainte aceeasi masina se impotmolise acolo si a trebuit sa fie trasa cu o sufa de un Wrangler Rubicon. De fapt avand numai tractiune pe fata masina s-a descurcat peste asteptari pe traseul off-road de dificultate mica. Dupa ce am coborat satisfacuti din Jeep-ul Renegade Latitude, am urcat intr-un Jeep Wrangler Rubicon 10th Anniversary negru, cu care am strabatut in tromba traseul, inclusiv portiunea cu sleauri cu apa si noroi, Nu am avut voie sa testam si noul Jeep Grand Cherokee, pentru ca ce-i prea mult strica. Perioada de asteptare pana am ajuns la volanul masinii a fost compensata de excelentele servicii de catering. La plecare am fost recompensati cu un cadou dragut: o sapca neagra, un mini-termos intr-o punga de hartie neagra, toate personalizate cu sigla Jeep Renegade, alaturi de o brosura cu informatii de baza despre masina. A doua zi, dedicata AUTOITALIA, am sosit primii la ora 9:00, unde am fost intampinati cu deosebita agresivitate de o domnisoara vigilenta, care a remarcat ca am avut indrazneala sa fim invitati si cu o zi in urma de reprezentantul unui dealer din tara. Am fost salvati in ultima clipa de reprezentantul AUTOITALIA care ne invitase vineri si am primit dupa multe tergiversari pline de tensiune numarul de participare 01 (deci am fost totusi lasati primii). Am urcat abia la 10:30 in acelasi Jeep Wrangler Rubicon 10th Anniversary negru care a parcurs cu brio traseul. Nu am mai reusit sa mai testam nici o masina, pentru ca amabilul reprezentant AUTOITALIA nu a mai reusit sa ne strecoare pe langa cerberul care ne-a tratat ca pe niste infractori. Lui Renegade Latitude i-a fost dedicat oricum un traseu si mai simplificat decat cel cu o zi in urma. Am plecat cu zambetul pe buze, uimiti de prostia umana si am considerat totusi ca evenimentul a fost reusit. Am aflat ca pretul neoficial al lui Jeep Renegade se situeaza in plaja 22 000 Euro (Latitude, cu garda la sol de 17 cm, FWD, respectiv 20 cm AWD) - 36 000 Euro (Trailhawk, cu garda la sol de 22 cm). Pentru marginea inferioara a pretului cred ca totusi este mult mai convenabil un Suzuki Jimny AT (cutie automata), Made in Japan, cu garda la sol de 19 cm, caroserie cu sasiu separat, reductor, AWD cuplabil electronic, cu 14 000 Euro (TVA si discount inclus). Pentru marginea superioara a pretului cred ca este mai convenabi un Suzuki Grand Vitara AT, Made in Japan, cu garda la sol de 20 cm, AWD permanent, reductor si diferential blocabil electronic si numeroase alte dotari, cu 20 000 Euro (TVA si discount inclus). Sau daca totusi vrei sa dai 36 000 Euro pe un Off-roader adevarat, mai bine cumperi un Jeep Wrangler Rubicon, Made in U.S.A., cu garda la sol de 26 cm, caroserie cu sasiu separat, reductor, diferentiale blocabile pe toate puntile si in pus bara stabilizatoare anterioara decuplabila electric.
    Jeep Renegade: specificaţiile tehnice complete ale versiunii europene
  • Fiat 500X sau Jeep Renegade? Acesta este intrebarea.
    Fiat 500X: primul teaser al crossover-ului italian, frate cu Jeep Renegade
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC MERCEDES-BENZ ML
  • CE MASINI AM MAI CONDUS DACIA, TOYOTA LAND CRUISER, DAEWOO ESPERO, OPEL OMEGA, FORD FOCUS, VW BORA,VW TOUAREG,MERCEDES-BENZ ML
  • MASINA LA CARE VISEZ MERCEDES-BENZ G
  • TOP MASINI 1. MERCEDES-BENZ G
    2. LEXUS LX 600 OffRoad
    3. LEXUS GX
    4. TOYOTA Land Cruiser
    5. MERCEDES-BENZ GLE
    6. PORSCHE Cayenne
    7. AUDI Q7
    8. VW TOUAREG
    9. BMW X5
    10. RANGE ROVER Sport
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău