• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adi_10

  • Membru din 29.04.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 247 in total
  • @assur - voiam doar sa subliniez faptul ca in domeniul auto profiturile sunt mult mai mari raportate la alte domenii de productie si asta din cauza sau datorita, depinde de ce parte a baricadei esti, acelor intelegeri si politici la nivel macro de care spuneam. in rest fiecare e liber sa faca ce vrea si sa plateasca pe o masina cat crede.
    Colosul din Hexagon
  • @Assur - treaba este mult mai complicata si nu face sens sa discutam aici. Pe scurt, se stie ca exista un "agreement" intre companii in a ridica preturile la TOATE autoturismele (procentual ) astfel incat ei sa castige mai mult iar noi sa platim mai mult. adica in loc ca un Q7 sa coste 50.000 de euro si un Koleos 25.000 de euro, ei se inteleg (toti nu doar Audi si Renault sper ca s-a inteles) si Q7 ridica pretul 80.000 si Renault la 40.000. asa toti au de castigat, pierd doar fraierii (adica noi). saptamana trecuta cei de la autoliv (firma de centuri ) au primit amenda de cateva sute de milioane euro pt ca au facut genul asta de intelegere cu o companie din Japonia, pt a marii ambele pretul cu nu stiu cat la suta. e o practica veche cam in toate domeniile;).
    Colosul din Hexagon
  • @Edikkk - pai daca pt tine un Q7 este egal cu un Koleos...e treaba ta. Daca te referi la faptul ca un Q7 ajunge la 80.000 euro in concluzie e f scump da, ai dreptate, dar asta nu inseamna ca trebuie sa dam 40k de euro pe un renault...EVER
    Colosul din Hexagon
  • Daca am ajuns sa dam 40.000 euro pe un Renault...ce mai e de zis, au innebunit salcamii. Iar daca eu zic asta, proprietar de Laguna, e grav. Macar de oferea la banii astia un mild-hybrid mai intelegeam.
    Colosul din Hexagon
  • @Corocsenie Adrian - total de acord cu tine, din multe puncte de vedere masina aceasta nu se incadreaza pe tiparul romanilor/ Romaniei. asta nu inseamna ca nu se vor vinde si la noi o gramada. As mai adauga faptul ca nu pot pricepe de ce ti-ai dori un motor de 4.4, poti face exact acelasi lucru si cu un motor de 3.0.
    Stă de șase
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Renault Laguna
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Peugeot 308, VW Golf, Renault Clio Estate
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW x3, VW Toaureg 2018
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău