• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alehandro69

  • Membru din 10.08.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 27 in total
  • Oricata tehnologie,e implicata totusi e un motor de 1 litru,care trebuie turat si mai ales turbina,se invarte la peste 100 mii...asta implica fortaj si uzura prematura..Cureaua de distributie se afla in ungere pe interior in uleiul de motor fierbinte...si poate sa fie din "matasea" sfantului duh...ca tot se rupe...la fel ca lanturile de la 1.2 si 1.4 TSI Eu apreciez motorul de 1,6 Ecoboost de 180 cp,care apare pe Focus si are consum mediu de 6 l/100 km dar performate ce nu se compara!!! http://www.automarket.ro/test-drive/ford-focus-1-6-ecoboost-183-cp-unul-pentru-toti-36494.html dovada cu distributia unsa de uleiul motor... https://www.youtube.com/watch?v=Ep-CEKzEhMU
    Motorul 1.0 EcoBoost ajunge la 140 CP pe două versiuni speciale ale lui Fiesta: Red şi Black Edition
  • Audi nu mai e marca de glorie a anilor "90,care fabrica caroserii galvanizate si motoare fiabile,pt 500 mii de km... Singurul motor de consum redus si performante satisfacatoare,asemanatoare e cel de 2.0TDI si dus la 187 cp cu 4.4 l/100 km extraurban http://skiddmark.com/2014/02/2-0-tdi-class-war-hots-audis-a6-ultra/
    Simetrie tăioasă
  • Masina e f buna,pt ca motorul de 2,2 e deosebit de fiabil,fiind produs si de Honda,Toyota...insa la noi se pun taxe si pe aerul de la balcon!! Nemtii,suedezii,danezii,olandezi... au acum,americane cu V8 -ri de peste 5 litri,dar dotate cu un catalizator,si chiar GPL,insa nu platesc atatea taxe si asigurare,comparativ cu salariul noustru de nimic....800 ron/luna!! https://www.youtube.com/watch?v=BSWw6uJT4Us
    Mereu în formă
  • Acest model destul de reusit se adreseaza unei categorii mici de cumparatori,deoarece pretul la Duster e mult,mult prea redus,chiar in versiunea de top,Laureate,a acestuia ..aprox 17.100 euro..deci diferenta de pret,bate concurenta..
    Oportunistul
  • Totusi sa fie clar...Este o tehnologie veche,si motorul depasit,prea slab la 110cp iar diferentialul,desigur la varianta 4x4,nu este inteligent,nici autoblocabil.... Pretul este mult prea mare si as oferi doar 10.000 euro pt 4x2,full in dotari,si chiar asa lacomii de la Renault ar face profit!!!
    Băiatul de încredere
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău