• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alissia

  • Membru din 17.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 16 in total
  • alt sport, alta mancare de peste. Valorile-s mult mai apropiate, banii mult mai putini, daca ai o calificare proasta nu stai juma de cursa in spatele unei sicane mobile ( Trulli, se aude? :) ), etc, etc.
    Montezemolo vrea un alt sistem de punctaj in Formula 1
  • nu-i ideea ca a terminat de 13 ori pe locul 2, ideea e ca a terminat de 13 ori in spatele aceluiasi individ...si scuza-ma, asta chiar inseamna ca ala e mai bun ca tine. In final, poate castiga un campionat pentru ca ala a avut ghinion si el nu. Ba chiar poate castiga daca se afla de 14 ori pe locul 2 si castiga doar 2 curse, deci un P3 sa zicem mai poate castiga o cursa... Daca tu nu vezi nimic rau in asta...imi pare f rau pentru tine
    Montezemolo vrea un alt sistem de punctaj in Formula 1
  • confunzi capra cu varza. In orice cursa castiga cel ce trece primul linia de sosire. In orice sport. Campionatele se joaca altfel, sunt diferite reguli de la sport la sport care se pot aplica pentru a evita ca norocosii sa ia munca altora. @noname00 - corect, Montezemolo n-ar fi cerut nimic daca Massa ar fi castigat. Nu stiu care ar fi cea mai buna metoda de punctare, dar ce stiu e ca din punctul meu de vede o victorie nu poate echivala cu un loc2+loc3. Locul 2 e primul loser, locul 3 e al doilea loser. Sa dai punctaj la 2 loseri cumulat ca la un invingator...nush, parca nu-mi suna bine. Montezemolo cere schimbarea cu un motiv insa si fara acel motiv eu zic ca schimbarea ar trebui facuta
    Montezemolo vrea un alt sistem de punctaj in Formula 1
  • evident ca o consistenta a pilotilor trebuie recompensata, dar esti de acord cu mine ca sistemul asta e aberant macar prin prisma exemplului meu de mai sus?
    Montezemolo vrea un alt sistem de punctaj in Formula 1
  • Punctajul actual e o mare magarie. Avantajeaza pilotii mediocrii si nulifica diferenta de talent. Sa luam un exemplu simplu: un sezon de 16 curse. Pilotul P1 si pilotul P2 se bat in continuu. P1 castiga 13 curse (in care sa zicem il umileste pe P2) si abandoneaza in 3 = 130 puncte. P2 ia locul 2 in 13 curse si castiga cele 3 in care celalalt abandoneaza - 13x8 = 104 + 3x10 = 134 puncte. Deci , cu sistemul actual de punctaj, vi se pare corect ca un pilot ce castiga 13 curse intr-un campionat de 16 sa nu-l castige si unul care castiga 3 sa fie campion? Imi pare rau, dar pentru mine e aberant. Situatia e ipotetica, dar s-ar putea intampla ...(Schumi parca a castigat 13 curse intr-un sezon) Vechiul sistem de 10 6 4 3 2 1 era mul mai bun decat asta, dar a fost schimbat pentru a ridica nivelul spectacolului, pentru ca Schumi il distrugea de tot. Asa se dadeau sanse si urmaritorilor. Si gumele tot de-aia le-au schimbat :). Oricum, intr-un sistem ca cel de mai sus 10 6 4 ... Massa ar fi avut 85 puncte si Hamilton 80. Va cam dati seama de ce Montezemolo vrea schimbarea, nu?
    Montezemolo vrea un alt sistem de punctaj in Formula 1
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău