• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

automobilistul

  • Membru din 09.01.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 129 in total
  • @tzenu, iti apreciez feedback-ul. De aceea da-mi voie sa-ti spun ca mi se umezeste gura cand citesc testele de mai jos ( pe care te voi indruma sa le citesti si tu ) si vad ce fel de masini facea BMW inainte. Eu unul, nu urasc BMW, dar pur si simplu dupa 2000 in coace au lansat masini de toata jena, fara a mai pune pret pe calitatea de odinioare atat fiabilitate cat si finisaje. din anul 2000 si pana acum n-au mai inovat cu nimic in afara de aceea cheie ''inteligenta'' si un sistem de actionare prin gesturi inutil, restul tehnologiilor cum ar fii : Blind spot, camere 360 grade, parcare automata, asistenta parasirea benzii, selector comutare moduri condus, si alte lucruri, le vedem prezente si pe un Hyundai de 30.000 euro, nu trebuie sa-ti cumperi neaparat BMW. Nu mai vorbesc de calitatea interioara, care acum te face sa-ti cumperi varianta de TOP sau chiar ''Idividual'' pt a beneficia de acele suprafete imbracate in piele care la un Hyundai sau Mazda vin la 40 mii ( Mazda CX-9 , Hyundai Genesis G80 ) .Cu alte cuvinte BMW n-a mai investit nici in sistemul multimedia cu care a devenit celebru, atat grafica cat si rezolutia camerelor 360 sunt de toata jena , tot mai jos am sa-ti arata calitatea lui Genesis G90 noul concurent al lui Seria 7. Per total eu unul as alege oricand un BMW clasic intretinut, sau chiar as restaura unul decat sa-mi iau teapa oferiind o suma mare pe unul nou. Aici grafica noului g90 : https://www.youtube.com/watch?v=PeBsAupBCrE https://www.carsbase.com/photo/Hyundai-Genesis_G90_mp23_pic_159703.jpg http://hanabi.autoweek.com/sites/default/files/styles/gen-1200-675/public/2017%20Genesis%20G90_Exterior%20(56).jpg?itok=ZN9dD5OG http://piataauto.md/Teste-drive/2016/BMW-507-1957/ http://piataauto.md/Teste-drive/2016/BMW-1600-Cabriolet-1970/ http://piataauto.md/Teste-drive/2016/BMW-1802-Touring-1973/ http://piataauto.md/Teste-drive/2016/BMW-2002tii-conducem-taticul-clasic-sedanuri-sportive-BMW-astazi/
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
  • @tzenu Sunt otal de acord cu tine. Si un Hyundai e mai bine dotata decat un BMW la orice clasa. Degeaba se lauda BMW cu tot felul de sisteme daca nu le si implementeaza standard decat optional ajungand la niste preturi halucinante. Trebuie sa fii ablosut cretin sa dai 37 mii pe un Seria 2 cu motor de 116 CP si cu A/C manual :)))
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
  • ''Orice cotoarba Mercedes indiferent de an rezista mai mult ca un Hyundai la un test de anduranta '' . Mai bine taceai aici, altfel nu ti-as fii dat asta : Citez dintr-un test cu o masina redactionala, un Mercedes C nou nout. ''În partea dreaptă a ei, jos, am observat o bulă ciudată, de diamterul a jumătate de cutie de chibrituri. Ce să fie? M-am apropiat de ea, văzusem că e semidesumflată. Mi-a părut, iniţial, că o fi vreo folie agăţată de undeva. Pe urmă mi-a venit şi uimirea. Era stratul de vopsea, care făcuse o bulă de apă, bulă care reuşise să creeze o mică gaură de spargere şi să se desumfle parţial între timp. Ce mai e şi asta? Cum să creeze bule vopseaua pe bara de protecţie, doar e vorba de vopseaua originală a maşinii, aşa cum a ieşit ea din uzină? Spre marea mea surpriză, alături, am mai zărit o a doua bulă, mult mai mică. Urât simptom. E cert că bara de protecţie faţă va trebui vopsită, mi-am spus. '' Cum mai sa sara vopseaua originala de pe Mercedes-Banz ? :)))) Poza aici : http://www.cartodrive.com/pa/nwg/201508-6657uwac/LS/201508-6657-ehrmk-srFgyqmB8u.jpg http://www.cartodrive.com/pa/nwg/201508-6657uwac/LS/201508-6657-ehrmk-H0tOsXhMRs.jpg Acum citez : ''Cea de funcţionare tehnică vine de la mouse-ul care uneori pur şi simplu nu răspunde nici unei comenzi. E ca şi deconectat. Te poate ajuta doar restartarea sistemului multimedia, sau, eventual, repornirea motorului cu tot cu restarea sistemului multimedia. Dacă se întâmplă să observi că nu reacţionează mouse-ul, atunci practic nu ai nicio şansă să-l trezeşti la viaţă până la următoarea sesiune de condus. Şi cam de vreo două ori în săptămână mouse-ul îşi ia vacanţe. De asta el e mai mult un element de decor cu aer de hi-tech pe tunelul central, decât o chestie care să-ţi facă viaţa mai uşoară cu adevărat. Nişte căutări online ne-au relevat faptul că mai mulţi proprietari ai actualei generaţii C-Class întâmpină acelaşi simptom ca şi noi, deci probabil e o problemă mai generală, cel puţin la primele vehicule fabricate'' Cum mai sa nu opereze ''mausul'' ala ''hai tec'' ? :))) Citez iar : ''Iarna trecută aveam un mic sunet ciudat în planşa de bord, care apărea uneori şi dispărea inexplicabil. Pe parcursul perioadei calde a anului n-am avut nici pic de sunet în întreg habitaclul. Acum, însă, odată cu răcirea timpului, dacă maşina rămâne în frig pe noapte, atunci când după câteva minute de mers sistemul de climatizare începe a sufla aer cald şi interiorul începe a se încălzi, se mai aud pe ici colo nişte mici sunete de dilatare a materialelor plastice, parcă. După ce s-a încălzit habitaclul, din nou linişte absolută, chiar şi pe drumurile cu gropi. În concluzie, nu e o carenţă de asamblare a componentelor de interior, ci mai degrabă unele materiale manifestă modificări de volum în funcţie de temperatură. Nemţii erau un pic mai atenţi la aceste detalii discrete mai înainte, ne pare nouă. Aveau grijă ca materialele să nu se modifice în niciun fel la schimbările de temperatură, să nu producă sunete, să fie stabile structural.'' Cum mai sa scoata zgomote la ''calitatea'' lui de asamblare ? :))) Nici in Logan aceste sunete nu se aud iarna :))) .
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
  • Uite o intamplare Scorpioane , valail si pt Dan Grecu Eram pe DN1 si ma intorceam spre casa. Circulam pe banda 2 , brusc din spate observ niste faruri, nu-mi era clar ce fel de masina era puteam jura ca-i un Logan dupa faruri :)). Il las sa se apropie, si brusc ii vad ''steaua'' de pe capota . Eram intr-o dilema nu-mi dadeam seama ce era C, E sau S ? Tipul imi face cu flash-urile alea mai ieftine ca Logan 2 facelift ( pana si asta are DRL LED standard ) , il las sa treaca si in acel moment nu doar ca-i vad scaunele din cârpă , dar ii vad silueta....DA, era noua clasa E . Am ramas socat . Atat de ieftina, incat puteai fii oricand invidios pe dotarile unui Logan Prestige :)). Hyundai e cu 10 clase peste el , nici nu mai are rost sa vb despre asta ca-i clara treaba.
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
  • :)) Hyundai Santa Fe garantie 7 ani la zona tehnica , 12 ani impotriva coroziunii si 5 ani la caroserie. BMW x5 garatie 5 ani la zona tehnica sau 150k km, 9 ani impotriva coroziunii si 3 ani la caroserie Unghia acum.... Mai vrei sa specific Lexus ?
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău