• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

balasa_petre

  • Membru din 21.09.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Salut, Detin o mazda 3 1.6 diesel model 2011 si prin intermediul acestui forum doresc sa-mi exprim totala nemultumire fata de aceasta marca si chiar fata de producator si serviciile oferite de acesta. Mai jos o sa enumerez cateva din problemele pe care le-am intampinat de la momentul achizitiei: - de la 0 km scartie toate geamurile daca sunt deschise partial precum si alte elemente ale tapiteriei - la 15000 km a inceput sa scartie si sa coboare in trepte pedala de ambreiaj urmata de un mic soc la cuplarea respectiv decuplarea treptelor de viteza. La revizia de 20000 de km a fost remediata problema pedalei nu insa si acel soc despre care reprezentantii au spus ca este normal intrucat NU MAI ESTE O MASINA NOUA. - La 21000 s-a fisurat furtunul de turbo de la un defect de fabricatie sau montaj - Intre 21000 km si 28000 km actuali am sesizat de nenumarate ori service-ului zgomote ciudate in cutia de viteza si amplificarea acelui soc simtit inca de la 15000 km. Dupa mai multe deplasari la service si interventii telefonice la call-center-ul mazda, au fost de acord sa-mi investigheze mai aprofundat problema reclamata. Au ajuns pana la desfacerea cutiei de viteze si astfel temerile mele s-au adeverit constatand urmatoarele ca urmatoarele piese trebuie inlocuite (nu-si explica cum la doar 28.000 km): grupul conic – 380 euro, rulmentul de presiune si alti ceva rulmenti de pe-acolo. Nu stiu ce valoare totala va fi dar daca treceam cu vederea pana la expirarea garantiei? Mentionez faptul ca masina o utilizez foarte putin urban, majoritatea kilometrilor fiind in urma unei navete zilnice de aprox.100 km. Trecem si peste toate acestea dar nu pot trece peste faptul ca de 2 saptamani masina este inca in service din lipsa pieselor necesare reparatiei. Oare cat voi mai avea de asteptat? Am avut mai multe masini dar cu nici una asa de grave probleme si astfel ma intreb: se merita mazda? Se merita o japoneza la care nu sti cat astepti pentru piese de schimb? Drumuri bune!
    De trei ori Zoom
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău