• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bfk

  • Membru din 04.02.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5 in total
  • Normal ar trebui sa fie cu dublu ambreiaj, dar nu apare in articol...
    Land Rover prezintă la Geneva o transmisie automată cu 9 trepte
  • In opinia mea, constructorii de masini pentru aceasta clasa, au o orientare gresita catre taxe si impozite mai mici ale motorizarilor, fara a reduce simultan greutatea masinilor plus factorul de aerodinamica. Aplaud un articol reusit. Doresc sa vin cu o corectie pentru acest articol: 60 km/h -> 1500 rpm (realizat de "Eu" in cadrul unui test drive similar) 100 km/h -> "2000 rpm" corectat la 2500 rpm ("putin peste 2000 rpm") 120 km/h -> 3000 rpm (corect realizat in acest test drive)
    Mai picant
  • CONCLUZIE Utilizatori cu ipoteze valide: Razvan, Unckle, Alex Radoi, AJM, f, fulger, mda, jo, Bogdan. Utilizatori ce au interpretat gresit comentariile celor de mai sus: Octavian, Octav71, Marius, f, Antony. Utilizatori de o logica slaba: Radu, ..., Marius, Calingura, Mircea M., Dot, One_guy, Silviu, Jiminy, 745/putin sah mat, Eu, Mishu.
    Mai picant
  • Conduc un Hyundai Accent 2007 pe benzina, 1398cc 16v In treapta a 4-a am experimentat urmatoarele: 40 km/h -> 1350 rpm 60 km/h -> 2100 rpm (+750 rpm) 80 km/h -> 2850 rpm (+750 rpm) 100 km/h -> 3600 rpm (+750 rpm) 120 km/h -> 4300 rpm (+700 rpm) 140 km/h -> 5050 rpm (+750 rpm) 160 km/h -> 5800 rpm (+750 rpm)
    Mai picant
  • Doresc sa va prezint cateva definitii: Arbore cotit - element metalic cu rol in transmisia miscarii de la pistoane la sistemul de transmisie. Senzor turatie - piesa ce transmite ECU (calculatorul motorului) numarul de rotatii pe minut executate de arborele cotit. Partea arborelui cotit prin care se transmite miscarea la utilizator (la ambreiaj ) se numeste partea posterioara, si este prevazut cu o flansa pe care se va presa si se va asigura cu suruburi volanta si coroana dintata care serveste la pornirea automata a motorului. Volanta (roata metalica masiva) pune la dispozitie suprafata de frictiune pentru discul de ambreiaj; Ambreiaj - un mecanism care foloseste placute impregnate cu un material pentru frictiune pentru a transfera energia de la motor la puntea tractoare. Cutiile de viteza sunt ansamble complexe de roti dintate de diverse forme si dimensiuni montate pe trenuri mobile sau fixe cu rolul de multiplicare / demultiplicare sau inversare a miscarii de rotatie. Vehiculele cu transmisie manuala folosesc ambreiajul pentru a transfera puterea de la cutia de viteza la roti.
    Mai picant
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău