• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bogdanm

  • Membru din 01.11.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • @Kirotractor Ai dreptate, matematica nu a fost punctul meu forte. Ba chiar am fugit de ea, dar cumva mă prinde din urmă :)) Mersi de completări. Se strecurase o eroare în tabel, dar s-a corectat. Revenind la autonomie, nici eu nu aș forța un București-Constanța pe timp de iarnă. Poate cu o rulare de 90 km/h. Numai bine.
    Prima mutare
  • @inexorabil Mulțumesc de comentariu. Da, poate că prețul este aberant, dar să nu uităm că se întâmplă același lucru și în curtea Mini. Mașina nu e rea, cred că reiese asta și din test. Prețul pare a fi problema tuturor :)) Baftă și mersi că mă urmărești!
    Anti Mini
  • @andrei I-am dat doar 4 stele pentru că încă nu știm prețurile lui kadjar pe piața de la noi. Nota asta este dată în urma unor supoziții. @Daniel_kid Am apreciat ergonomia comenzilor, butoanelor de pe planșa de bord și a celor de pe volan. @f Poate că ai dreptate. Dar, uite, Kadjar nu e deloc o mașină sportivă. Și cu toate astea a luat 4 stele la ținută de drum tocmai pentru că este confortabilă. Mulțumim pentru că ne citești @RS designul este cel mai subiectiv capitol al testului nostru. Deci, dă-mi voie să consider că Renault kadjar nu e printre frumoasele segmentului, dar nici printre urâte. E undeva la mijloc. @olteanu Mulțumim de sesizare @eu Ai o fereastră de test de o oră, maxim două. Trebuie să vezi cum merge motorul acela și ceva mai tare, nu doar „la consum”. De aici unele bruscări. Consider însă că orice client are momente în care conduce inconstant. Și nu mergem întotdeauna la consum.
    De familie bună
  • @ACE Craiova Bateria are 1 kWh @someone Același lucru îl putem spune și despre Toyota, care folosește tot un aspirat pentru hibridele sale. E o soluție preferată pentru fiabilitatea motoarelor și nu numai.
    Dincolo de diesel
  • @eu Kia Niro este un plug-in hibrid de 140 de cai putere, cu 30 de centimetri mai mic decât Honda CR-V Hybrid. Sper că se înțelege de ce nu intră în comparație.
    Dincolo de diesel
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău