• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

caro_90

  • Membru din 16.03.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 51 in total
  • @misha Dar si cei care vor ''desena'' noul Jeep Wrangler .
    Designerul-șef Mercedes despre viitorul Clasa G: "Dacă nu rămâne pătrățos, nu ar mai fi un G"
  • On topic : Ma tem ca farurile aduc cu ceva de la Kia , nu specific ce model. Marsadas se pare ca da cu copy-paste, idei nu prea au ei in design exterior ce-i drept dar macar acum nu mai aduce cu E class sau C class la faruri ci cu un model Kia .Asta-i un mare ''progres'' pt Mercedes :)))
    S-a întors liderul segmentului de lux: Mercedes Clasa S facelift a fost dezvăluit oficial
  • PS : Sper ca Mercedes-Benz sa nu mai ofere tot interior din carpa pe facelift, fiindca-i ceva de toata jena pt clasa de lux a anului 2017!!!!! la asa pret de plecare fantasmagoric ( peste 90k ). De incalzirea in scaune nici nu mai are rost sa mai vorbesc, fiindca nici Maybach de 133k nu oferea pana acum nici macar pe fata . E clar ca ''quality'' germanscky sunt foarte ''tehnologizate'' . Noul E class nu are nici macar bancheta rabatabila standard, iar oglinda nici macar auto-dimming nu are, asta la pretul de 45k . Reamintesc Lexus GS300H 50k cu scaune fata electrice + memorii standard, unde mai pun ca ai un sistem hybrid mult mai economic si complex, navigatie, faruri/stopuri BI-LED STANDARD , nu halogen fara lupe precum la E class. Rusine Mercedes Benz. Masinile lor vin dotate precum un Logan la preturi fantasmagorice.
    S-a întors liderul segmentului de lux: Mercedes Clasa S facelift a fost dezvăluit oficial
  • Am mers ca pasager la VIP in Genesis G90 si pot spune ca-i cea mai silentioasa masina din clasa sa , S-ul e mic copil.Ia loc si nu mai ragai a mici si miel.
    S-a întors liderul segmentului de lux: Mercedes Clasa S facelift a fost dezvăluit oficial
  • In afara de un sistem de condus semi-autonom care oricum va fii disponibil doar pe variantele de TOP , nimic nou sub soare. Nici macar sistemul de franare automata nu a fost cu nimic updatat. Noul Lexus LS a imbunatatit acest sistem pozitiv: de acom putand fii actionata si directia autonom de evitare a pericolelor.
    S-a întors liderul segmentului de lux: Mercedes Clasa S facelift a fost dezvăluit oficial
Pagina
12345...91011
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău