• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

clau_bv

  • Membru din 28.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 4 in total
  • ... e plin aici de tarani aici care nu stiu lb. romana, habarnisti in domeniul mecanicii auto (inclusiv ... asa zisii jurnalisti specialisti, oameni de media ...cu informatii de pe net sau reviste auto straine, reproduse) si de juniori care se gandesc la perioada craciunului in materie de auto...si sa nu uit si de baietzeii cu harburi ... dar cu sigla premium, romanu' s-a nascut fudul...e plina gradina
    Dublu impact
  • In Germania majoritatea masinilor care circula, cele mai multe, sunt cele premium, ale lor autohtone, Audi, BMW si Mercedes + restul marcilor mai ieftine. Italienii cu bani prefera aceleasi masini, vezi multe Audi, BMW si Mercedes, dar si VW si Alfa 159 + restul masinilor, multe fiind de litraj mic, economice. Spre surprinderea mea, vezi si multe Dacia. Parerea mea: Opel o marca cu un raport bun calitate/pret, ok pt buzunare medii. Romania e o piata auto preponderent destinata masinilor ieftine. Piata second-hand : un sfat pt romanii, cu venit mediu, care tanjesc dupa marcile premium, sa se gandeasca si la costurile de intretinere a unui astfel de automobil, mai ales in conditiile achizitionarii acestuia la un nr de km considerabil. Si mai ales daca iei masina de toti banii disponibili
    Dublu impact
  • In Germania majoritatea masinilor care circula, cele mai multe, sunt cele premium, ale lor autohtone, Audi, BMW si Mercedes + restul marcilor mai ieftine. Italienii cu bani prefera aceleasi masini, vezi multe Audi, BMW si Mercedes, dar si VW si Alfa 159 + restul masinilor, multe fiind de litraj mic, economice. Spre surprinderea mea, vezi si multe Dacia. Parerea mea: Opel o marca cu un raport bun calitate/pret, ok pt buzunare medii. Romania e o piata auto preponderent destinata masinilor ieftine. Piata second-hand : un sfat pt romanii, cu venit mediu, care tanjesc dupa marcile premium, sa se gandeasca si la costurile de intretinere a unui astfel de automobil, mai ales in conditiile achizitionarii acestuia la un nr de km considerabil. Si mai ales daca iei masina de toti banii disponibili.
    Săţios
  • In Germania majoritatea masinilor care circula, cele mai multe, sunt cele premium, ale lor autohtone, Audi, BMW si Mercedes + restul marcilor mai ieftine. Italienii cu bani prefera aceleasi masini, vezi multe Audi, BMW si Mercedes, dar si VW si Alfa 159 + restul masinilor, multe fiind de litraj mic, economice. Spre surprinderea mea, vezi si multe Dacia. Parerea mea: Opel o marca cu un raport bun calitate/pret, ok pt buzunare medii. Romania e o piata auto preponderent destinata masinilor ieftine. Piata second-hand : un sfat pt romanii, cu venit mediu, care tanjesc dupa marcile premium, sa se gandeasca si la costurile de intretinere a unui astfel de automobil, mai ales in conditiile achizitionarii acestuia la un nr de km considerabil. Si mai ales daca iei masina de toti banii disponibili.
    Provocări din Vest
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Golf, Passat, Audi A4, A6, Mercedes A, C240, Alfa159, Opel Vectra, Omega, Volvo C30, Logan, Fiat, Ford Kuga, Focus
  • MASINA LA CARE VISEZ Seria 3, A4, C-class, Mazda 6
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău