• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiuh

  • Membru din 17.08.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 9 in total
  • @dincati E clar ca tu esti praf. Inteleg tot, sunt absolvent de Politehnica. Eu nu am zis nimic de energie cinetica ... @Adi Ce conteza viteza relativa? @audist NU. Daca tractorul are 7 tone il poti considera zid de beton, deci o sa ai un accident la 100km/h. Daca e vorba tot de o masina care merge cu 1km/h atunci DA o sa ai un accident echivalentul a 50km/h. Daca e vorba de o motocicleta care merge cu 1km/h o sa ai un accident echivalent 20-30km/h (zis asa). Intelegi? Ce e distractiv e ca aveti voturi pozitive la comentarii, deci mai sunt si altii care cred va voi :) lol Pentru cine nu a facut fizica niciodata o explicatie mai simpla: - Cand intri in zid de beton cu 75km/h te opresti de la 75 la 0 in 0.1 secunde - Cand intri frontal intr-o masina ca a ta care circula cu aceeasi viteza de 75km/h te opresit de la 75 la 0 in 0.1 secunde Adica la fel in ambele cazuri. Si ca o gluma: Daca alergi legat la ochi pe strada ce ai prefera. 1. Sa te lovesti de un zid 2. Sa te lovesti de altul care alearga ca tine legat la ochi Ha ?
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • @razvanis Testele sunt doar orientative, nu esti invulnerabil in nici o masina. Plus ca daca mai cresti viteza putin ... deja avem alte date.
    EuroNCAP a testat 12 modele noi: Ford Ranger - primul pick-up cu 5 stele
  • "Va scriu aici ca sa nu aflati din ziare: mi s-a suspendat dreptul de a conduce masina pe o perioada de o luna! Unde? Pe dn1 intre Predeal si Brasov. De ce? Am depasit banda continua inaintea unei curbe." Parerea mea e ca asta era stilul lui de condus.
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • "Totodată, vehiculul care circulă cu o viteză mai mare va suferi mai puţine pagube decât un automobil care circulă cu o viteză mai redusă." Afirmatia este gresita. Daca o masina care circula cu 100km/h se loveste de una care circula cu 50km/h ambele sufera un accident echivalent 75km/h. O alta greseala frecventa este ideea ca: ciocnirea cu alt automobil este mai dura decat ciocnirea cu un zid. FALS. De multe ori accidentul nu este chiar frontal si masinile se rasucesc deccelerarea fiind mai mica. Pentru masini cu apx aceeasi masa: - poate fi mai dura daca automobilul cu care te ciocnesti circula cu viteza mai mare ca tine - este mai usoara daca autovehiculul cu care te ciocnesti circula cu aceeasi viteaza sau mai mica Ca idee daca doua masini se lovesc frontal la 30km/h fiecare, vitezele nu se aduna. Think.
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • Incercam sa facem o redesenare, nu tuning. Lasati jantele asa cum sunt la toate masinile. Eventual sa ramana si aceeasi culoare.
    FII DESIGNER: Am redesenat Volvo XC90 asa cum l-ati vrut!
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău