• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cozappz

  • Membru din 13.12.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 448 in total
  • Decebal, nu te supara dar ai nostrii guvernanti au un proiect secret de teleportor ca in Star Trek, de aia nu fac autostrazi. Dupa alegeri, daca-i votam, o sa ne dea cate unu la fiecare, gratis.
    Ford: "Uzina de la Craiova este cea mai integrată dintre cele pe care le avem în Europa"
  • In loc sa avanseze la motoru ala cu hidrogen produs cu energie electrica din surse eoliene si solare, astia pierd timpu cu frectii gen hibrizi. Se vede ca inca nu aflasera de stirea cu olandezii zburatori si benzile lor de incarcare a bateriilor preconizate pentru urmatorul deceniu, ca alta era concluzia. Sau poate Exxon e ala care a comandat studiul, si daca tot e sa piarda, macar sa limiteze pagubele ??
    STUDIU: Hibrizii sunt cea mai ieftină soluţie de reducere a consumului de carburant
  • Marchionne asta nu e prost degeaba, alianta GM(Opel)-FIAT-PSA are cele mai mari sanse, mai mari decat FIAT-Ford sau FIAT-Renault. Renault il are pe Ghosn, asa ca o alianta cu FIAT nu l-ar aduce pe italian in pozitia fruntasa. Ford e bine infipt pe piata si nu s-ar completa cu FIAT, ar intra in concurenta. Opel si PSA merg prost, si perspective de redresare exista dar prea depind de un model sau de politici de reducere a personalului. Daca le-ar lua Marchionne, ar fi in stare sa le aduca pe linia de plutire pt ca nu-l intereseaza cat de popular este, ci doar eficienta masurilor. Faptul ca e singurul care propune aliante contra VAG asta arata ca e si fin cunoscator al pietei, nu numai europene. Cum ar fi masini cu motoare si forme italiene, "tabla" germana si senzualitate franceza ?
    Marchionne vrea o alianţă Fiat, Opel şi Peugeot pentru a se bate cu Volkswagen
  • Asa cum zice si Marius, ploaia e un fenomen extrem de frecvent in Europa de vest, in BeNeLux in special, asa ca auto-curatarea e aproape implicita pe autostrazi. Metodele prezentate aici nu implica costuri majore de implementare si cred ca pana in 2016 sau chiar mai devreme le-am vedea pe autostrazile majore ale continentului. Din pacate, _penetrarea_ ideilor de tipul asta printre factorii de decizie de la noi e foarte redusa, pe ei in duce minte la cum sa mai puna ceva la averea proprie si ii doare-n cot si-n c** de noi cei multi, exceptie facand anul cu alegerile.
    Autostrada viitorului - 5 inovaţii care îi vor ajuta pe şoferi
  • Sunt sigur ca asa cu Golf-ul are pasionatii lui, la fel sunt si oameni pasionati de Civic sau i30, dar nu vad legatura. Si nu cred ca este acelasi caz cu dieselul Pompa-Injector, la VW pana acum doi ani, in timp ce ceilalti erau pe common-rail. Putem argumenta ca o tehnologie este mai buna decat cealalta, dar in cazul suspensiei, multilink-ul se impune. La fel ca in cazul diferentei intre frana pe disc si frana pe tambur. Asa ca nu are niciun rost sa aplicam proverbul cu capra romanului, nu demonstram decat ca suntem dificili din punct de vedere al socializarii.
    Seat începe producţia noului Leon la uzina Martorell din Spania
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW
  • CE MASINI AM MAI CONDUS de tuns, de tuns iarba
  • MASINA LA CARE VISEZ zburatoare
  • TOP MASINI 1. Lamborghini
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău