• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dante_01

  • Membru din 04.09.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Ideea subtitlului ' Design: evolutie, nu revolutie' s-ar putea generaliza in ' Golf VII - evolutie, nu revolutie ' si ma intreb de ce ?! Incerc sa citesc printre randuri si observ ca multora le scapa un amanunt ( pentru multi un factor decisiv) si anume PRETUL . Golf 7 mai ieftin decat Golf 6 !!!! Intrebare este CUM si DE CE ? Ok, nu revolutionezi, dar totusi schimbari exista : design, spatiu, materiale, dotari standard/optionale , modularitate, etc . Pornind de la platforma MQB si terminand cu pretul ( anuntat deja ) unuia dintre beneficiarii acestei platforme nu poti sa nu te gandesti la ambitia conducatorilor grupului VAG de a duce VW pe cea mai inalta treapta a 'podiumului' de vanzari auto in lume pana in 2020. In conditiile in care aproape toti furnizorii de componente auto au crescut preturile,in conditiile in care apar modificari destul de importante si automat mai scumpe , in conditiile in care majoritatea producatorilor auto merg pe marja de profit per bucata cat mai mare , cei de la VW scad pretul unei noi generatii !!! Se confirma asadar ipoteza de mai sus , dar , din pacate, chiar si pentru clientii vechi sau viitori ai marcii din Wolfsburg s-ar putea , la un moment dat , ca VW sa devina un GM al Europei( ..si stim bine ce a urmat ) . Strict legat de Golf 7 , personal nu ma asteptam la schimbari majore , nu au existat ' revolutii' de la o generatie la alta si atata timp cat clientul traditional nu o cere , nici vor exista . Design-ul e subiectiv , motorizarile sunt arhicunoscute, dpdv tehnologic nimic nou si ..cam atat. Etalonul clasei , da , dar doar statistic, vanzari + fiabilitate ; tehnic si tehnologic , sa fim realisti , joaca totusi in aceeasi liga cu un BMW serie 1, cu un Ford Focus , cu o Alfa Giullieta , cu un Volvo C30 sau Opel Astra ; cine va castiga, greu de spus , dar la fel ca si in natura , evenimentele din industria auto sunt ciclice .
    Volkswagen Golf 7 - imagini si informatii oficiale
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău