• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

danyrom2000

  • Membru din 12.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 11 in total
  • Inteleg perfect ca se impunea modificarea pilotilor, dar dat fiind timpul foarte scurt care mai era pana la prima sesiune de antrenamente poate pentru weekend era bine sa-l mentineti pe Chandok pe pozitia lui Trulli si sa faceti modificarile mai ample dupa cursa din Germania. Poate, cine stie, e o sugestie de care o sa tineri cont pe viitor in cazul in care apar modificari de ultim moment. Asa cum spuneam si mai sus, ganditi-va si la cei care nu au mereu timp sa intre pe site. Sunt convins ca aveti foarte multi concurenti, si daca o parte ar renunta pe parcurs nu s-ar simti, dar ar fi pacat ca frumusetea acestei competitii sa fie stricata de niste detalii pe care le consider frustrante. Multumesc si toate bune!
    Germania, antrenamente 2: Webber, cel mai bun timp
  • iti multumesc pt ideea extraordinara de a organiza acest joc. Ma face sa ma uit la F1 si cu mai mult interes. Competitia ma motiveaza si sunt captivat de idee. Din pacate, insa, ca mai mereu in Romania, organizarea e proasta. E pt a doua oara cand echipa imi este descompletata de aceste modificari pe care le faceti, aparent oricind aveti chef. Prima oara mi-am facut echipa imediat dupa o cursa si am acceptat ca m-am grabit. Acum insa mi-am definitivat-o miercuri noapte si tot ati facut modificari joi. Acceptati ca acest manager le place si unor oameni ocupati, care poate nu au timp in fiecare zi sa intre pe site. Stiu, nu e o scuza, dar poate fi un gest de fairplay fata de fanii vostri sa stabiliti o data clara de modificari si sa va tineti de ea. Multumesc! As aprecia un raspuns.
    Germania, antrenamente 2: Webber, cel mai bun timp
  • Suntem deja trei care am avut problema asta si probabil mai sunt multi altii care nu au comentat aici. As vrea sa vad totusi si un dram de bunavointa din partea organizatorilor si sa ne dea si noua un raspuns. Bun, rau, cum o fi, numai sa stim si noi ca au auzit de problema asta.
    Monaco, antrenamente 1: Vettel, cel mai bun timp
  • Faptul ca faceti modificari in grupele valorice de la o etapa la alta e inadmisibil. Eu nu am timp sa intru in fiecare zi sa verific siteul si imi facusem echipa din timp. Cand am verificat acum echipa am vazut ca nu am avut 3 piloti in prima sesiune de antrenamente , ceea ce imi lasa un gust amar. Aveti adresele de mail. Dati macar un mail si anuntati modificarile.
    Monaco, antrenamente 1: Vettel, cel mai bun timp
  • De ce nu primeste Vettel depunctare? In grila de punctare aveti prevazute astfel de cazuri, dar vad ca nu se aplica... La fel si in cazul lui Trulli
    Vettel, penalizat pe grila de start de la Sepang
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău