• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dubfire

  • Membru din 09.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 174 in total
  • Renault si Mercedes sunt mai eleganti, cel putin in declaratii, la italieni ca si la romani, da mai bine la camera cand esti mai bombastic. Pana la urma unele lucruri propuse de LM sunt idioate, din punctul meu de vedere, si distrug inovatia. Eu le-as lua bonusul celor de la Ferrari, ca oricum nu se prea justifica acordarea lui. In ultimii 40 de ani daca nu aveau perioada Schumacher erau in fundul gol.
    Ferrari amenință cu retragerea din Formula 1 în 2020 din cauza noului regulament pentru motoare: "Nu vom continua să jucăm"
  • Fiecare cu ce-l doare. Nu e prima data cand Ferrari se da virgina, cum de altfel asta se aplica si pentru Mercedes sau Renault. E normal ca fiecare sa caute o pozitie mai avantajoasa pentru propria echipa, diferenta e doar la felul cum te exprimi. In timp ce unii mai de la nord au o pozitie mai de bun simt, cei mai latini ameninta.
    Ferrari amenință cu retragerea din Formula 1 în 2020 din cauza noului regulament pentru motoare: "Nu vom continua să jucăm"
  • @ZZZ Ferrari are programat in fiecare an o "iesire" din F1 :) Atat Mercedes cat si Renault au inceput sa faca galagie fata de eventualele schimbari din 2021. Unii deja le cantau prohodul celor de la Mercedes, de parca cei 3 mari constructori implicati acum in F1 au nevoie din 2021 sa plece de pe picior de egalitate cu altii noi....ha
    Ross Brawn: "Hamilton poate egala recordul de 7 titluri deținut de Schumacher"
  • @Robert Fii bun si explica-mi si mie, ca sunt abia la cafeau de dimineata, ce legatura are numarul de curse de acum cu cel, sa zicem din perioada lui Schumacher? Daca sunt mai multe , castigi mai usor campionatul? Ca la prima vedere ar trebui sa fie mai greu. Sau ce are sistemul de punctare de acum vs. cu cel de atunci? Cum te desprinzi mai repede? Matematica mea zice ca daca, castigai 5 curse atunci faceai 50 de puncte iar adversarul direct daca era pe 2 de 5 ori avea 40 de puncte iar acum daca, castigi de 5 ori ai 125 de puncte si adversarul are 90 de puncte. Diferenta numerica e mai mare, dar se recupereaza in ambele cazuri la fel, prin acelasi numar de curse castigate vs adversar pe 2. Ar fi bine sa te uiti cate sisteme electronice aveau masinile atunci si nu mai sunt acum, iar in ceea ce priveste butoanele, un domn, pe numele lui, Niki Lauda, zicea in perioada respectiva despre masina condusa de Schumacher ca ar putea sa o conduca si o maimuta, pana a luat o masina si s-a dus cu ea in porumb.
    Ross Brawn: "Hamilton poate egala recordul de 7 titluri deținut de Schumacher"
  • Recordurile sunt facute pentru a fi batute. Multi credeau ca nimeni nu o sa-l depaseasca pe Fangio si uite ca Schumacher are doua peste. Trebuie un pilot bun, o masina buna si o conjuctura si mai buna.
    Ross Brawn: "Hamilton poate egala recordul de 7 titluri deținut de Schumacher"
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău