• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ediflorianus

  • Membru din 31.08.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 14 in total
  • dar nu stiu ce sa zic, am crezut ca e rau cu Ford-ul 3.2.... Toyota nu imi place , nu a trecut testul elan' si majoritatea ajung in service rasturnate (e drept si Ranger-ul avea asemenea probleme). As dori un pick-up cu manual service si cu posibilitatea de a o tine pe 30+ ani (in jurul casei) afara nu in garaj , fara sa se perforeze tabla la ea. Am mai vazut si alte modele mai vechi la vanzare prin targ, stau mai bine (rugina mai putina) decat astea noi , chiar le fac doar sa tina 200.000km apoi o arunci/desfaci? pe hartie Amarok-ul 3V6 e cel mai tare insa nu imi place VW de nici o culoare. Probabil am sa renunt la alte planuri de viitor sa mai achizitionez masini noi ca doar siguranta data de (multa) electronica o au ca avantaj.
    Pick-up Maraton Moldova: Prologul unei expediții dincolo de Prut cu Ranger, Navara și Hilux
  • Nu pot sa ma abtin sa nu comentez, Am un Nissan D21 (o bestie... din 89) , o am de mult , o tin in jurul casei. (toti ii spun ca e cotetz/epava/wreck waiting to happen) . Tin la ea. O forjez mai ales in oras. (multumit de consum , spatiu , rezervor 80 si faptul ca nu ma intereseaza daca o julesc,sau o rastorn). Am avut in 2013-2016 Ford Ranger 3.2 Limited , mergea de rupea tot , problema era ca aproape dublu consumul fata de D21. (in oras) . dupa 2 ani si ceva deja a aparut rugina pe sasiu (not so good, mai ales in comparatie cu vechitura mea din 1989). Clar nu se mai fac masini ca pe vremuri . Am luat acuma un Nissan D23 190cp tekna , are sub un an , stat doar afara , punctele de sudura din fabrica la sasiu ruginite, toba deja a prins rau rugina , bratele fata de la suspensie ruginite, diferential cu pete de rugina, bara spate cromata apare pe interior deja rugina, carcasa tambur spate rust-spots, de discuri nu mai zic. Are km f putini masina(
    Pick-up Maraton Moldova: Prologul unei expediții dincolo de Prut cu Ranger, Navara și Hilux
  • Doar 107 MPH mile pe ora... Nu e departe de cat mergea Ford-ul meu Ranger 3.2 Limited (TDCI) - VM>175KPH cuplu e putin mai mare pe Raptor.... dar te lasa de dorit.... Pretul e ce 40% peste aproape.
    Ken Block ne arată cum se torturează un Ford F150 Raptor
  • Salutare, Doresc sa alfu daca va fi testata si varianta de top (2.0 cu 190cp, DSG si cel mai important cu 0-100 in 7-7.5s). Consumul real ,in oras, pare putin cam mare - fata de cele specificate de producator - la o masina diesel din 2017 . Nu gasesc destule informatii legate de fiabilitate , in cazul in care as dori sa achizitionez o masina noua in viitor , cu toate review-urile pozitive si nr-ul mare de vanzari pe 2016 de la Seat , as cam evita orice autovehicul despre care nu gasesc ceva detalii minime legate de fiabilitate. -------------------------------------------------------------------------------------------- Ca fapt divers, detin un Nissan D21 , are 1.9 tone , motor 2.5 diesel (simplu) din prima generatie de diesel'uri (1987) si pot spune ca masina nu sare cu consumul de 8 L in oras(Baia Mare) iarna. Deci , lasa de dorit noile motorizari diesel , mai ales pt o masina de zi cu zi in trafic cu 20-65 kp/h in 90% din timpul petrecut la volan. Multumesc.
    Agresiv
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău