• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

emicald

  • Membru din 02.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 7 in total
  • Bai, dar vorbirati ceva despre toate, mai putin despre Astra asta! Si ca sa ma bag si eu in offtopic, vreau doar sa spun ca Saab nu mai face masini originale de la modelul 9000, care e pe aceeasi platforma cu Lancia Thema si Opel Vectra. Erau originali ei mai demult, dar nu prea vad ce legatura are cu Opel, VW, sau alte marci care fabrica masini in continuare. Revenind, Astra GTC nu are prea multe pretentii, e un hatch in 3 usi cu un motor ceva mai puternic, dar nu este un hot-hatch. Pacatul cel mai mare il face la interior: ergonomia vraiste cu cele 1000 de butoane aruncate din avion, iar acum citesc ca trebuie si sa te indoi pe linga montant ca sa vezi in lateral fata... not good! Iar comparatia cu VW Golf n-o sa iasa niciodata in favoarea concurentei, sintem doar pe automarket
    Original
  • Cam bati cimpii... Omul e bun, a demonstrat asta in F2, e foarte posibil sa fi fost selectionat pentru a-l vedea la lucru intr-o masina mai tare. De asemenea, e foarte posibil ca el sa fi venit si cu un buget oarecare, dar am dubii ca familia lui e suficient de bogata pentru a-si satisface un capriciu, cum lasi tu sa se inteleaga. Cred ca ar fi mai frumos sa fii alaturi de el, la urma urmei e cea mai importanta cursa pentru un pilot roman in ultimele (multe) decenii.
    Mihai Marinescu va concura în GP2 la Abu Dhabi!
  • O gramada de bulls**t in acest articol, si o nota mult exagerata. Portbagajul de 360 de litri e relativ mic, cu doar 10 litri mai mult ca la Golf, sub DS4, care are 370. Consumul masinii in regim de utilizare sportiva e mult mai mare, minciunile producatorilor se stiu... Masina arata oribil, total nereusita. Spatiul interior e mic, la fel ca la versiunea pe care o inlocuieste (si aia urita). Pretul e urias, doar pentru ca are sigla BMW. Singurele aspecte pozitive sint motorul (reusit, intr-adevar) si tinuta de drum pe sosele bune. Scorul acordat este MULT prea mare.
    Moştenirea
  • Aceasta masina este un val de aer proaspat in atmosfera statuta de pe piata auto actuala. De acord ca este cam scumpa, dar calitatea Hyundai a crescut enorm in ultimii ani. Prejudecatile ramin, insa...
    Anomalia
  • Comparatia cu celelalte mentionate mai sus nu isi are locul. Genesis Coupe este o masina excelenta iar pretul e corect. In primul rind, cautati un coupe cu tractiune spate prin restul ofertelor si mai vedeti. Nu are concurenta!
    Hyundai Genesis Coupe, lansat în România: 26.664 de euro
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău